Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
We are seeking Product Marketing Executive with the following key responsibilities:
1. Product Training
• Prepare product documents, presentation files, etc.
• Present and provide training on new and existing products.
2. New Product Launch
• Conduct market analysis and survey end-user needs.
• Research, evaluate, and position new products.
3. Support to Sales team
• Provide and take responsibility for product content in POSM and Sales Kits.
4. Report work results as required
5. Perform Other Tasks as Assigned by the Product Marketing Manager
Yêu Cầu Công Việc
• Bachelor‘s degree in Marketing/Economics or related fields.
• At least 1 year of experience in Sales or Product Marketing.
• Passionate about and knowledgeable in technology and automotive products.
• Proficient in office skills: Excel, Word, PowerPoint, Canva.
• Fluent in English for workplace communication.
• Presentation and training skills in front of groups.
• Analytical and evaluation skills for products and markets.
• Teamwork, time management and task organization skills.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Thời gian thử việc: 2 months
- Cơ hội huấn luyện: Being trained frequently to improve professional skills and work-related skills.
- Độ tuổi: 22 - 30
- Thời gian làm việc: Monday - Friday (8h30 - 17h) and Saturday Morning (8h30 - 12h)
- Phúc lợi:
Bonus: 13th month salary, additional performance bonus up to 2 month salary for excellent performance.
Getting company sponsor for health benefit package PTI after signing official - Lương: 12 Tr - 15 Tr VND
Saint-Honoré là chuỗi cửa hàng bánh thủ công và truyền thống theo phong cách Pháp, hiện đã có cửa hàng tại hai thành phố lớn Hà Nội và Hồ Chí Minh, Việt Nam. Các cửa hàng của Saint-Honoré cung cấp đa dạng các dòng bánh mì, bánh ngọt, bánh ngàn lớp và các dòng bánh tươi khác, từ các dòng bánh truyền thống Pháp cho đến những sản phẩm sáng tạo độc đáo hơn.
Gắn liền với những phương thức truyền thống nhưng đồng thời cũng cởi mở trong việc tìm hiểu thêm các xu hướng mới, Saint-Honoré đã làm mới lại hình ảnh về cửa hàng bánh cổ điển bằng cách phát triển thêm các mô hình kinh doanh như cửa hàng bánh bán lẻ, cửa hàng cà phê bánh và nhà hàng.
Cửa hàng cũng đưa tới khách hàng các lựa chọn mua hàng khác nhau như: mua hàng tại cửa hàng, ăn tại cửa hàng, mua hàng mang đi, giao hàng tận nơi.