ABI Game Studio is proud to be a team of Onesoft. We have released 150+ games attracting billions of users on both Apple and Google Play stores over the past years. Our most known product, Galaxy Attack has won numerous awards and noteworthy achievements for consecutive years.
We’re looking for User AcquisitionLocation – Ha Noi
- Have at least 4 year experience in a similar role (UA executive/ performance marketing executive)
- Have experience working with puzzle games
- Have a growth mindset to learn and advance.
- Be independent but still a team player.
- Can use English efficiently in daily communication.
- Data-driven yet creative, result-oriented.
- Experience in evaluating game indicators.
- Good use of Appsflyer or Adjust.
- Proficient in setting up campaigns on Google, Facebook, Unity, Applovin, Mintegral, Ironsource, Apple search, Tiktok…
- Operate UA campaigns across countries (100+ countries) and channels (Facebook, Google, Unity, Applovin, Ironsource, etc.) to manage and ensure we can scale and evaluate the games efficiently.
- Create and follow A/B testings to find the best creative concepts.
- Determine the right biddings with respective channels to achieve profit/ROI goals.
- Work with the UA and creative team to ensure a smooth working process.
- Work with the ads networks and vendors to update UA strategies and manage our UA accounts.
- Attractive salary package
- Salary review twice a year
- Tet bonus upto 03 month salary + Project bonus + Performance bonus and other bonus on Public Holiday
- 7,5 working hour per day; 05 days per week
- 12 Annual leave per year
- Periodic Health check; Health insurance package
- 02 company trips per year, team building activities,…
If you are a rockstar candidate, send us your resume at [email protected]
Saint-Honoré là chuỗi cửa hàng bánh thủ công và truyền thống theo phong cách Pháp, hiện đã có cửa hàng tại hai thành phố lớn Hà Nội và Hồ Chí Minh, Việt Nam. Các cửa hàng của Saint-Honoré cung cấp đa dạng các dòng bánh mì, bánh ngọt, bánh ngàn lớp và các dòng bánh tươi khác, từ các dòng bánh truyền thống Pháp cho đến những sản phẩm sáng tạo độc đáo hơn.
Gắn liền với những phương thức truyền thống nhưng đồng thời cũng cởi mở trong việc tìm hiểu thêm các xu hướng mới, Saint-Honoré đã làm mới lại hình ảnh về cửa hàng bánh cổ điển bằng cách phát triển thêm các mô hình kinh doanh như cửa hàng bánh bán lẻ, cửa hàng cà phê bánh và nhà hàng.
Cửa hàng cũng đưa tới khách hàng các lựa chọn mua hàng khác nhau như: mua hàng tại cửa hàng, ăn tại cửa hàng, mua hàng mang đi, giao hàng tận nơi.