Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Job Summary
- Responsible for building & maintaining internal database through post – sales evaluation, sales strategies and policies analysis and actively contribute to the sales strategy to improve sales performance and achieve sales target.
Key Responsibilities
- In – depth post – sales evaluation of previous launches thanks to the assistance of Deputy Manager to withdraw lesson learnt for future launches;
- Contribute to complete the price list for new products and in – depth analysis to recommend sales policies for upcoming launches;
- Maintain and update database;
- Complete frequent update reports related to market update, internal progress update and design development update and report to Deputy Manager;
- To comply and adhere to all matters pertaining to Quality, Safety & Health and Environment related to the job scope and workplace as required by the Company;
- Any other duties that will be assigned from time to time by the Management.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications
- Bachelor Degree
Competencies Required
- At least 2 years experience in market research/market analyst at real estate agency, developed company
- Priority candidates who used to work in Real Estate foreign agencies
- Need to have a good network to collect data, consolidate, and verify the information to produce a market report when requested
- Must have good experience in analysis and consultancy,
- Must have good report writing and presentation skills
- Proficiency in English
Skills & Abilities
- Should have detail-oriented and logical characteristics with open mindset
- Able to communicate with all levels of the management, energetic, assertive and able to achieve bottom line result
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Lên đến 28 Tr VND
Saint-Honoré là chuỗi cửa hàng bánh thủ công và truyền thống theo phong cách Pháp, hiện đã có cửa hàng tại hai thành phố lớn Hà Nội và Hồ Chí Minh, Việt Nam. Các cửa hàng của Saint-Honoré cung cấp đa dạng các dòng bánh mì, bánh ngọt, bánh ngàn lớp và các dòng bánh tươi khác, từ các dòng bánh truyền thống Pháp cho đến những sản phẩm sáng tạo độc đáo hơn.
Gắn liền với những phương thức truyền thống nhưng đồng thời cũng cởi mở trong việc tìm hiểu thêm các xu hướng mới, Saint-Honoré đã làm mới lại hình ảnh về cửa hàng bánh cổ điển bằng cách phát triển thêm các mô hình kinh doanh như cửa hàng bánh bán lẻ, cửa hàng cà phê bánh và nhà hàng.
Cửa hàng cũng đưa tới khách hàng các lựa chọn mua hàng khác nhau như: mua hàng tại cửa hàng, ăn tại cửa hàng, mua hàng mang đi, giao hàng tận nơi.