Phúc lợi
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
Mô tả Công việc
MAIN TASKS:
1. Sales Planning and Execution:
- Implement and oversee sales plans and activities to achieve targets for supermarket chains.
- Coordinate with Customer Relationship Managers (CRM) to develop and execute partner, brand, and market development plans.
- Analyze and evaluate KPIs for employees to ensure targets are met.
2. Partner and Market Development:
- Work with CRM to develop and maintain relationships with supermarket partners.
- Monitor product presence and compliance with display standards at sales points.
3. Team Development:
- Recruit, train, and evaluate the performance of subordinate staff.
- Ensure adherence to operational procedures and standards.
4. Customer Relationship Management:
- Evaluate the quality of services provided to supermarkets.
- Build and maintain good relationships with supermarket management and partners.
5. Budget and Cost Management:
- Manage and control the budget and operational costs effectively.
Yêu Cầu Công Việc
REQUIREMENTS:
1. Education and Major:
- University degree
- Preferably major in marketing, business administration.
2. Experience:
Minimum 6 years of specialized work experience in multinational companies or large-scale companies in the dairy, food, or fast-moving consumer goods industry, with a preference for the dairy sector.
At least 2 years of equivalent experience in companies with large-scale operations, with a preference for roles related to operating supermarket channel customers or convenience stores.
3. Specialized Knowledge and Skills:
- Have experience and knowledge in managing business activities Business related to CVS/supermarket, (chain) stores; on interactions with supermarket/CVS channel customers, especially purchasing department, purchasing department...
- Have knowledge about brand and product management; about construction and implement business plans.
- Have experience in sales management at supermarkets/supermarkets.
- Good skills in: negotiation, negotiation and presentation, problem solving and decision making, interviewing, hiring, training and team building.
- Problem-solving and decision-making abilities.
- Ability to build and develop cooperative relationships with customers and partners.
4. Other Requirements:
- Proficient in office computing.
- Fluent in English.
- Honest, team-oriented.
- Able to handle high work pressure and work beyond regular hours.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Saint-Honoré là chuỗi cửa hàng bánh thủ công và truyền thống theo phong cách Pháp, hiện đã có cửa hàng tại hai thành phố lớn Hà Nội và Hồ Chí Minh, Việt Nam. Các cửa hàng của Saint-Honoré cung cấp đa dạng các dòng bánh mì, bánh ngọt, bánh ngàn lớp và các dòng bánh tươi khác, từ các dòng bánh truyền thống Pháp cho đến những sản phẩm sáng tạo độc đáo hơn.
Gắn liền với những phương thức truyền thống nhưng đồng thời cũng cởi mở trong việc tìm hiểu thêm các xu hướng mới, Saint-Honoré đã làm mới lại hình ảnh về cửa hàng bánh cổ điển bằng cách phát triển thêm các mô hình kinh doanh như cửa hàng bánh bán lẻ, cửa hàng cà phê bánh và nhà hàng.
Cửa hàng cũng đưa tới khách hàng các lựa chọn mua hàng khác nhau như: mua hàng tại cửa hàng, ăn tại cửa hàng, mua hàng mang đi, giao hàng tận nơi.