Mô tả công việc
• Deliberate planning and goal setting
• Development of brand awareness and online reputation
• Content management
• SEO (search engine optimization) and generation of inbound traffic
• Cultivation of leads and sales
Content management duties include:
• Administrate the creation and publishing of relevant, original, high-quality content.
• Create a regular publishing schedule.
• Implement a content editorial calendar to manage content and plan specific, timely
marketing campaigns.
• Promote content through social advertising.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Benefit
- Salary: Negotiate
- Daily duty meal
- Montly Service Charge
Yêu cầu công việc
Basic knowledge of various digital channels.
Attention to detail (accuracy in plans, bookings, finance, and reporting)
Strong analytical skills, numerical skills
Self-sufficient & creative problem solver
Self-motivated, can-do attitude
Experience in the hospitality industry is a plus
Experience in Sales online, E- commerce
Yêu cầu hồ sơ
Saint-Honoré là chuỗi cửa hàng bánh thủ công và truyền thống theo phong cách Pháp, hiện đã có cửa hàng tại hai thành phố lớn Hà Nội và Hồ Chí Minh, Việt Nam. Các cửa hàng của Saint-Honoré cung cấp đa dạng các dòng bánh mì, bánh ngọt, bánh ngàn lớp và các dòng bánh tươi khác, từ các dòng bánh truyền thống Pháp cho đến những sản phẩm sáng tạo độc đáo hơn.
Gắn liền với những phương thức truyền thống nhưng đồng thời cũng cởi mở trong việc tìm hiểu thêm các xu hướng mới, Saint-Honoré đã làm mới lại hình ảnh về cửa hàng bánh cổ điển bằng cách phát triển thêm các mô hình kinh doanh như cửa hàng bánh bán lẻ, cửa hàng cà phê bánh và nhà hàng.
Cửa hàng cũng đưa tới khách hàng các lựa chọn mua hàng khác nhau như: mua hàng tại cửa hàng, ăn tại cửa hàng, mua hàng mang đi, giao hàng tận nơi.