Commercial Planning
- Understand customers' insight and business context & strategy
- Build strategic partnership with retailer to gain supports & grow business
- Propose customized activity plan for each group of retailers
- Define target by store to achieve total monthly business target
- Strong understanding of retail metrics (transactions, basket value, etc.) and be able to form insights and recommend solutions accordingly
- Understand what's happening with market & competition and recommend strategic insights to marketing
- Understand the consumer journey in store to provide the best consumer experience according to brand standard
- In Store Excellence: Manage of Promotion, Animation, Merchandising & Stock Management
- Develop strategic plan to recruit & retain field team: base salary, incentives, reward.
- Coaching and Motivation of BA/Field Team together with team
- Strong at Retail Management expertise
- Strong analytical skill, comfortable with numbers and critical thinking
- Strong people leadership skill
- Good beauty & luxury sense, preferably from similar industry
- Entrepreneurship & good collaboration
Saint-Honoré là chuỗi cửa hàng bánh thủ công và truyền thống theo phong cách Pháp, hiện đã có cửa hàng tại hai thành phố lớn Hà Nội và Hồ Chí Minh, Việt Nam. Các cửa hàng của Saint-Honoré cung cấp đa dạng các dòng bánh mì, bánh ngọt, bánh ngàn lớp và các dòng bánh tươi khác, từ các dòng bánh truyền thống Pháp cho đến những sản phẩm sáng tạo độc đáo hơn.
Gắn liền với những phương thức truyền thống nhưng đồng thời cũng cởi mở trong việc tìm hiểu thêm các xu hướng mới, Saint-Honoré đã làm mới lại hình ảnh về cửa hàng bánh cổ điển bằng cách phát triển thêm các mô hình kinh doanh như cửa hàng bánh bán lẻ, cửa hàng cà phê bánh và nhà hàng.
Cửa hàng cũng đưa tới khách hàng các lựa chọn mua hàng khác nhau như: mua hàng tại cửa hàng, ăn tại cửa hàng, mua hàng mang đi, giao hàng tận nơi.