Mô tả công việc
• Plan and execute all digital marketing, including SEO/SEM, marketing database, email marketing, social media and display advertising campaigns for both hotel and F&B outlets
• Manage, update and audit content of hotel website, OTAs and all online presence of Hotel Royal - Gallery
• Identify trends and insights, and optimize spend and performance based on the insights
• Brainstorm new and creative growth strategies
• Utilize strong analytical ability to evaluate end-to-end customer experience across multiple channels and customer touch points
• Collaborate with agencies, vendor partners digital team
• Evaluate emerging technologies. Provide recommendation and perspective for adoption where appropriate.
• Other tasks as assigned by Manager
Quyền lợi được hưởng
Opportunity to grow within your property
Competitive salary.
13th month salary.
Service charge during probation period.
Bonus on Public Holiday + Tet.
Staff Party.
Free parking and duty meal.
Other benefits will be shared in the interviewed.
Yêu cầu công việc
At least 1 year experience at the same position. Experience in Hospitality is an advantage.
Good appearance.
Fluent communication in English.
Yêu cầu hồ sơ
Address: 39 Dao Duy Tu, Cam Pho, Hoi An, Quang Nam
Saint-Honoré là chuỗi cửa hàng bánh thủ công và truyền thống theo phong cách Pháp, hiện đã có cửa hàng tại hai thành phố lớn Hà Nội và Hồ Chí Minh, Việt Nam. Các cửa hàng của Saint-Honoré cung cấp đa dạng các dòng bánh mì, bánh ngọt, bánh ngàn lớp và các dòng bánh tươi khác, từ các dòng bánh truyền thống Pháp cho đến những sản phẩm sáng tạo độc đáo hơn.
Gắn liền với những phương thức truyền thống nhưng đồng thời cũng cởi mở trong việc tìm hiểu thêm các xu hướng mới, Saint-Honoré đã làm mới lại hình ảnh về cửa hàng bánh cổ điển bằng cách phát triển thêm các mô hình kinh doanh như cửa hàng bánh bán lẻ, cửa hàng cà phê bánh và nhà hàng.
Cửa hàng cũng đưa tới khách hàng các lựa chọn mua hàng khác nhau như: mua hàng tại cửa hàng, ăn tại cửa hàng, mua hàng mang đi, giao hàng tận nơi.