Mô tả công việc
1. Branding: organizing and performing advertisement, public & customer relationship management, exhibits/ events, commercial exchanges/promotion, management, developing Company’s brand, and the like;
2. Business development supports:
+ Market research, looking for new projects opportunities/ tenders; obtaining accurate information on the projects opportunities/ tenders;
+ Developing relationships with prospect clients and partners;
3. In charge of business development literatures/ documentary works for the Department and Company;
4. Carrying out other tasks when assigned by Department or Company;
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree from an accredited International Relations, Commercial/Economics related university, or equivalent
- Willing to travel for work.
- Enjoys networking and community activities.
- A certain understanding of fashion, art, and technology.
- 5-10 years of experience, especially in Branding and content writing in both Vietnamese and English.
- Excellent English skills
- Demonstrated IT application skills (MS Office suite - Work, Excel and PowerPoint)
Quyền lợi được hưởng
- Professional, dynamic working environment.
- Opportunities for career growth and advancement.
- Attractive salary and bonus, with annual salary reviews.
- Full insurance coverage as per legal regulations.
- Participation in company team-building activities and annual trips.
Saint-Honoré là chuỗi cửa hàng bánh thủ công và truyền thống theo phong cách Pháp, hiện đã có cửa hàng tại hai thành phố lớn Hà Nội và Hồ Chí Minh, Việt Nam. Các cửa hàng của Saint-Honoré cung cấp đa dạng các dòng bánh mì, bánh ngọt, bánh ngàn lớp và các dòng bánh tươi khác, từ các dòng bánh truyền thống Pháp cho đến những sản phẩm sáng tạo độc đáo hơn.
Gắn liền với những phương thức truyền thống nhưng đồng thời cũng cởi mở trong việc tìm hiểu thêm các xu hướng mới, Saint-Honoré đã làm mới lại hình ảnh về cửa hàng bánh cổ điển bằng cách phát triển thêm các mô hình kinh doanh như cửa hàng bánh bán lẻ, cửa hàng cà phê bánh và nhà hàng.
Cửa hàng cũng đưa tới khách hàng các lựa chọn mua hàng khác nhau như: mua hàng tại cửa hàng, ăn tại cửa hàng, mua hàng mang đi, giao hàng tận nơi.