Việc làm Savyu Vietnam Limited

Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Savyu Việt Nam
Key Account Manager
Savyu Vietnam Limited
2.7
3 đánh giá 9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 40 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Một

Chi tiết công việc

OBJECTIVES
We are looking for an experienced Key Account Manager for Partnership team with knowledge in digital marketing, experience in client/partner leadership and aiming to formulate & generate partner/supplier strategy including partnership, purchasing and trading (media buying) to:
  • Increase capability of PMAX to provide total performance marketing solutions to clients
  • Optimize the profitability for PMAX
  • Contribute to the growth of PMAX

PMAX PERKS FOR THIS POSITION
  • Great opportunity to build network in marketing especially agency field
  • Opportunity to work with giants in the advertising industry such as Meta, Google, Tiktok, Zalo, Shopee, Lazada…
  • Working directly with BoD
  • The position can create very huge impact to the company

JOB DESCRIPTION
Partnership development & Stakeholder management:
  • Establish a systematic process for partner/vendor outreach and relationship management.
  • Build and develop commercial and strategic relationships with our key targeted partners in order to enhance PMAX capability and profitability.
  • Work with other internal teams to ensure that Alliance and Partnership goals are synchronized with organizational goals.
  • Negotiate and finalize deals with partners and alliances that benefit the company
  • Work in liaison with the sales, marketing team and Front Office teams (Media, Strategy, Creative, Ecommerce) to understand current market trends and build relationships accordingly.
  • Strategize newer ways to grow current partnerships.
  • Buid, implement and follow up JBP plan with each partner from performance (volume), product development/adoption, co-marketing activities, …
Media Buying:
  • Work with project teams (Account, Media, Strategy, Creative, Ecommerce) and Finance & Accounting team to plan and manage budget, purchasing orders and cash flow.
  • Manage vendor relations and negotiate contracts, prices, timelines, etc in order to optimize for profitability.
  • Manage daily operations including purchasing process, supplier database maintenance, purchase records, and related documentation.
  • Develop and implement trading strategies including: package the product, build the pipeline, drive performance…
  • Work closely with other teams to maintain daily operation from onboarding, monitoring to closing.

JOB REQUIREMENTS
Must have
  • At least 1 year experience as Media Buying Manager/Partnership Manager/Account Manager or relevant roles as management level.
  • Good at project management, stakeholder management and partnership development skills.
  • Good communication skills, both written and verbal, in both Vietnamese and English - IELTS 6.5 or relevant.
  • Strong critical thinking, problem solving, data analysis and negotiation skills.
  • Proven ability towards constructive networking.
  • You have experience working with senior stakeholders to find win-win solutions.
Good to have
  • Experienced in Marketing field, especially agencies side
  • Supervisory and management experience.
  • Strong planning and organizational skills.

BENEFITS
  • Competitive salary range with quarterly & yearly incentives and 13th-month salary
  • Flexible working time with 2 days working from home per week and 15 paid leaves per year
  • Insurance as full salary (SHUI)
  • Annual health check-up and Healthcare Insurance PTI for all employees
  • Laptop supply/allowance or support for laptop purchase costs on an individual basis
  • Internal training & career development opportunities, and external L&D budget sponsorship
  • Team bonding budget quarterly, snack time to engage team members
  • Quarterly, Yearly Recognition Gifts & Awards and gifts on special occasions (birthday, New year...)
  • Holiday activities; Company trip; Year End Party; Company Birthday; Culture Day; Quarterly Town Hall.
  • Other staff welfare allowances.
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Savyu Việt Nam
Savyu Vietnam Limited Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 6 Đường Võ Văn Kiệt, Phường Nguyễn Thái Bình, Quận 1, Tp. Hồ Chí Minh

Savyu là một nền tảng thương mại điện tử có trụ sở tại Hồng Kông thuộc Savyu Holdings Limited, được thành lập vào năm 2018 bởi các chuyên gia hàng đầu trong ngành. Savyu xây dựng một hệ sinh thái lan truyền để phục vụ người tiêu dùng và nhà bán lẻ Brick & Mortar, trao quyền cho các nhà bán lẻ bán thông minh hơn và bán được nhiều hơn, đồng thời tạo ra một vòng tròn đạo đức để mang lại sự thuận tiện và giá trị phù hợp cho người tiêu dùng cá nhân. Savyu cam kết xây dựng sự hiện diện vững chắc tại Việt Nam, bắt đầu từ Hồ Chí Minh trước khi mở rộng sự thịnh vượng của mình sang phần còn lại của đất nước và xa hơn nữa ở Châu Á. Với khả năng quản trị doanh nghiệp tốt và văn hóa học hỏi nhanh, Savyu sẽ mang đến cho các ứng viên những trải nghiệm và cơ hội được săn đón nhiều nhất để cùng nhau phát triển trong môi trường đột phá độc đáo này.

Những nghề phổ biến tại Savyu Vietnam Limited

Bạn làm việc tại Savyu Vietnam Limited? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Savyu Vietnam Limited

Savyu Vietnam Limited

Click để đánh giá