Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Payroll Management
- Process, fix shiftplan error and check Time & Attendance data from SAP system.
- Check Annual leave, Day off in lieu, Overtime data
- Process payroll ontime.
PIT & Social insurance
- Register PIT code and PIT dependant for employees.
- Check PIT code for all employees.
- Check claims for social insurance benefits of employees.
- Contact Social Insurance Agency on providing SI book and health insurance card for employees.
- Complete the transfering procedure of SI Book for resigned staffs.
Labor Contract
- Make and check labor contract for new staff
- Make annex to labor contract, contract renewal.
- Ensure labor contract and annex to labour contract are given to employees on time.
Employee's profile management
- Set up records and personnel file for new employees.
- Maintain employee's records in personnel file
Other tasks
- Follow and collect unknown working hour report all store.
- Fix incident ticket for issues in SAP system
- Make reports
Yêu Cầu Công Việc
- University degree
- Minimum 1 - 2 years experience in C&B field with at least 200 employees.
- Good knowledge of HR related regulations and laws of Vietnam
- Knowledge of SAP system, payroll module is prefered.
- Strong PC skills including Excel.
- Detail - oriented
- Ability to deal sensitively with confidential material
- Good analytical and commnucation skills.
- Working knowledge of payroll best practices.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 23 - 27
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH SEM DIAMOND là công ty 100% vốn đầu tư Hàn Quốc, là đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất linh kiện, điện tử, thiết bị bán dẫn. Hiện nay, Công ty chúng tôi đang xây dựng nhà máy tại Việt Nam. Để đáp ứng nhu cầu từ thị trường quốc tế như châu Âu, Nhật Bản, Mỹ nên chúng tôi có nhu cầu mở rộng sản xuất tại Việt Nam cũng như thiện chí trong việc củng cố hỗ trợ nâng cao, phát triển tay nghề cho người dân địa phương.