Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Size: 20
- Be responsible for day-to-day finance and accounts operations, control A/R, A/P, GL, record daily transactions into accounting books.
- Be responsible for PIT (including PIT for foreigners), CIT, FCT, VAT.
- Directly explain the data to the auditing company, parent company, and others.
- Performing full set of accounts and ensuring timely closing of accounts.
- Perform cost forecasts/budgets, cost tracking, monitoring, and controls.
- Be responsible for timely monthly, and yearly financial statements, payments, cash-flow management reporting, and the management report for submission to GD.
- Reviewing and approving payment vouchers & journal entries.
- Performing cash flow forecasting.
- Consultant for GD all financials.
- Doing payroll, and insurance.
- Supporting HR tasks.
- Supporting document and explanation with Auditor.
- Support legal representatives in general affairs related (e.g. translation etc.).
- Other tasks as assigned by GD (General Director).
Yêu Cầu Công Việc
- Education : College/University (major in Accounting);
- Experience : At least 3-4 years (Preference will be given to candidates with experience in the logistics industry).
- Language : Intermediate English in all skills.
- Skills : MS Office, FAST system.
- Gender: Female (Age: < 33 years old)
- Flexible start time before or after Lunar New Year 2025.
<Personality>
- Carefully, hard-working.
- Proactive manners in all business scenes.
- Ability to work under pressure and keep to the deadline.
- Driving out the discipline.
- Ability to work in team as well as individual.
Benefits
- Social Insurance, Health Insurance, Unemployed Insurance.
- Travel (commuting) allowance.
- Lunch allowance VND 25,000 per day.
- Work accident insurance (24/24h).
- Annual health checkup.
- Annual performance evaluation.
Salary Range
17-20 million <Negotiable based on experience>
Working time
Mon – Fri; and 2 mornings of Sat. per month (work from home). From 8:00 to 17:00 (Break time: 12:00 – 13:00)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: Dưới 33
- Lương: 17 Tr - 20 Tr VND
Công Ty TNHH Sơn Hà là công ty chuyên sản xuất hàng may thêu quần áo xuất khẩu. Trải qua 10 năm hoạt động, hiện nay công ty có trên 3.000 lao động với quy mô hoạt động trụ sở công ty ở TP.Biên Hòa, Chi Nhánh tại Q12- TP.HCM, Chi Nhánh tại tỉnh Thái Bình, Chi nhánh tại Quảng Nam, Chi nhánh tại Huyện Xuân Lộc - Tỉnh Đồng Nai
Năm 1992: Thành lập Công Ty TNHH Sơn Hà tại TP.Hà Nội
Năm 1997: Thành lập Chi nhánh Công Ty TNHH Sơn Hà tại TP.Hồ Chí Minh
Năm 2002: Công Ty TNHH Sơn Hà chuyển trụ sở từ TP Hà Nội vào TP.Biên Hòa tỉnh Đồng Nai.
Năm 2006: Công Ty TNHH Sơn Hà chính thức hoạt động, trụ sở tại Khu Phố 2, đường Đồng Khởi, phường Tân Hiệp, TP.Biên Hòa, tỉnh Đồng Nai.
Năm 2009: Thành lập Chi Nhánh Công Ty TNHH Sơn Hà tại Thái Bình.
Đến nay, Công Ty TNHH Sơn Hà đã phát triển thành một tổng công ty có 2 chi nhánh, 2300 cán bộ công nhân viên. Công ty đã đầu tư theo chiều sâu về quy trình công nghệ, máy móc thiết bị và trình độ công nhân. Mục tiêu phát triển những dòng sản phẩm chủ lực như áo quần thun, jacket, áo nỉ, áo khoác, áo chống thấm nước,… tạo được lợi thế cạnh tranh phát triển những thị trường trọng điểm như Mỹ, Nhật, Châu Âu.