Mô tả công việc
• Analyze and evaluate factors that have an unusual/a significant variance compared to the business's annual operation plan at all Subsidiaries
• Forecast processes and propose solutions in order to minimize obstacles in business operations
• Prepare analysis reports according to management requirements
• Participate in the capital mobilization process for Subsidiaries and Group
• Providing advice/consultation related to accounting and finance matters to subsidiaries in order to improve their financial decisions
• Participate in financial analysis of some related investment opportunities
• Participate in Reviewing Budget and AOP for Subsidiaries, in organizing subsidiaries AOP presentation
• Providing financial analysis insight and guidance to less-experienced team members
• Participate in cash management if required
• Participate in ERP setup if required
• Other tasks as assigned by the CFO/Finance Manager
Yêu cầu công việc
• At least 4-5 years of experience, with a strong background in audit and finance.
• Have VAS knowledge, general knowledge of macroeconomics, and information about the retail, hotel, and restaurant industries
• Financial analysis skills.
• Ability to present financial data using detailed reports and charts/ insightful visual displays
• Fluency in both English and Vietnamese
• Excellent communication and collaboration skills to work effectively with subsidiaries
• Attention to detail, eager to learn, team player, responsive
• Critical thinking & positive thinking, relationship management
• Be able to adapt new technologies and tools
WHAT WE OFFER
• Competitive salary packages with fixed 13th month salary and performance bonus
• Openasia premium health care insurance
• Additional annual leave
• Annual performance review
• Sponsored sport activities
• Training section and rotation opportunities within subsidiaries
• Discount of 30-50% for Group's products
• Professional, creative and positive working environment with up-to-date equipment
*** Only shortlisted candidates will be contacted ***
Quyền lợi được hưởng
Competitive salary packages with fixed 13th month salary and performance bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Openasia premium health care insurance
Nghỉ phép có lương
Additional annual leave
Xem thêm
Công Ty TNHH Sơn Hà là công ty chuyên sản xuất hàng may thêu quần áo xuất khẩu. Trải qua 10 năm hoạt động, hiện nay công ty có trên 3.000 lao động với quy mô hoạt động trụ sở công ty ở TP.Biên Hòa, Chi Nhánh tại Q12- TP.HCM, Chi Nhánh tại tỉnh Thái Bình, Chi nhánh tại Quảng Nam, Chi nhánh tại Huyện Xuân Lộc - Tỉnh Đồng Nai
Năm 1992: Thành lập Công Ty TNHH Sơn Hà tại TP.Hà Nội
Năm 1997: Thành lập Chi nhánh Công Ty TNHH Sơn Hà tại TP.Hồ Chí Minh
Năm 2002: Công Ty TNHH Sơn Hà chuyển trụ sở từ TP Hà Nội vào TP.Biên Hòa tỉnh Đồng Nai.
Năm 2006: Công Ty TNHH Sơn Hà chính thức hoạt động, trụ sở tại Khu Phố 2, đường Đồng Khởi, phường Tân Hiệp, TP.Biên Hòa, tỉnh Đồng Nai.
Năm 2009: Thành lập Chi Nhánh Công Ty TNHH Sơn Hà tại Thái Bình.
Đến nay, Công Ty TNHH Sơn Hà đã phát triển thành một tổng công ty có 2 chi nhánh, 2300 cán bộ công nhân viên. Công ty đã đầu tư theo chiều sâu về quy trình công nghệ, máy móc thiết bị và trình độ công nhân. Mục tiêu phát triển những dòng sản phẩm chủ lực như áo quần thun, jacket, áo nỉ, áo khoác, áo chống thấm nước,… tạo được lợi thế cạnh tranh phát triển những thị trường trọng điểm như Mỹ, Nhật, Châu Âu.