(a) Participate in detailed planning for event/activation projects (Proposal), including customer needs analysis, strategic direction, goal setting, scope, budget, timeline, and implementation methods.
(b) Research, explore, and monitor cultural and social trends related to the client's business activities. Develop strategies based on trends, consumer behavior, and business objectives for clients.
(c) Develop and propose strategies for implementing communications activities on online and offline social channels.
(d) Coordinate with partners and stakeholders to execute the communications campaign.
(e) Utilize various measurement, tracking, and optimization tools for the campaign.
(f) Monitor project proposal progress, promptly report issues, risks, and difficulties encountered during implementation, and propose corrective and improvement solutions.
(g) Support (as assigned by the Project Manager) in evaluating project effectiveness, collecting and analyzing data on outputs, inputs, benefits, and customer satisfaction, and comparing these with the established targets.
(h) Support (as assigned by the Project Manager) in preparing final reports and proposing development directions for future projects.
(i) Write program introductions (Creative Content), company materials (Credential), etc., as assigned by the Project Manager.
Từ năm 2007, Supor đã trở thành một trong những thương hiệu thuộc tập đoàn SEB Pháp, có hơn 150 năm lịch sử và dẫn đầu trong lĩnh vực hàng điện gia dụng và dụng cụ nhà bếp. Supor đi tiên phong trong thị trường Châu Á với 8 loại sản phẩm chính: Chảo chiên, chảo xào, nồi áp suất, nồi hấp, nồi cơm điện, nồi áp suất điện, bếp điện từ, bình đun siêu tốc và các dòng sản phẩm khác như nồi canh, nồi sữa, máy đậu nành, máy sinh tố, máy sinh tố đa năng… cũng được sự quan tâm của người tiêu dùng.
Công Ty TNHH Supor Việt Nam luôn đặt chất lượng sản phẩm lên hàng đầu, bởi chúng tôi hiểu rằng, chỉ có sự hài lòng của người tiêu dùng và khách hàng, chúng tôi mới có thể phát triển được. Supor cũng đã thông qua hệ thống quản lý chất lượng ISO 9002. Với nỗ lực, tinh thần cầu tiến, và bằng chính các sản phẩm chất lượng cao, Supor đã xây dựng được một thương hiệu uy tín và tạo được chỗ đứng vững chắc cho mình trên thị trường thế giới.
Với quyết tâm và phương châm “Chất Lượng ưu việt – Giá cả cạnh tranh” Supor sẽ sản xuất và cung cấp những sản phẩm chất lượng nhất đến gia đình người Việt.