Essential Duties And Responsibilities
- Assigned to support in two or three functional areas during training period.
- Assist in day-to-day HR operations, such as maintaining employee records, preparing documentation, and coordinating HR activities.
- Assist in organizing and maintaining digital and physical HR files, ensuring confidentiality and proper documentation
- Provide support in employee engagement surveys, gathering responses, and preparing initial analysis.
- Collect, organize, and analyze HR data (such as employee attendance, performance metrics, and engagement scores) to assist in developing reports for management.
- Prepare visual reports and dashboards using Excel or similar tools to summarize key HR metrics and trends.
- Assist in tracking HR projects and initiatives, providing regular updates and analysis to measure effectiveness.
- Contribute to the digitalization of HR processes by using online platforms and tools (such as Canva, Trello, and other collaborative applications).
- Support the implementation and management of digital tools that improve HR efficiencies, such as document management, employee engagement apps, and scheduling software.
- Project Management – Participate in team projects that address strategic initiatives as directed by the HR Manager.
- Adhere to all safety and health rules and regulations associated with this position and as directed by supervisor.
- Comply and follow all procedures within the company security policy.
- May perform other duties and responsibilities as assigned.
- University graduate, major in HR/ Business/ Media/English Language is preferable
- Fresh graduates or candidates with less than 1 year of working experience
- Bachelor Degree with GPA > 7.0/10 is preferable
- Agile and confident to engage across all HR sections and all levels of the business
- Analytical skills with the ability to capture and interpret relevant data for the business.
- Ability to work independently, take initiative, pay attention to details, and demonstrate accuracy
- Good problem-solving skills, can work under high pressure, be ready to take challenges
- Proficient in written and verbal communication skills in Vietnamese and English
- Ability to read and interpret documents such as safety rules, operating and maintenance instructions and procedure manuals
- Ability to effectively present information and respond to questions from groups of managers, clients, customers, and the general public
- Ability to define problems, collect data, establish facts, and draw valid conclusions.
- Willing to learn and engage in ad hoc projects when required
- Ability in design tools such as Canva or similar applications.
- Ability to use graphic design tools and video making is a plus
- Strong Microsoft Office skills, particularly in Excel for data analysis and reporting is a plus
Công ty TNHH Thiết Bị Khoa Học Kỹ Thuật Việt Huy chuyên phân phối các sản phẩm chất lượng cao dùng trong chẩn đoán y tế và phòng thí nghiệm, với danh mục sản phẩm đa dạng bao gồm rất nhiều dòng trang thiết bị, hóa chất, sinh phẩm và vật tư tiêu hao xuất xứ châu Âu, Mỹ, Nhật Bản, Hàn Quốc… Việt Huy hướng tới mục tiêu trở thành thương hiệu hàng đầu được tin tưởng và lựa chọn làm đối tác sẽ đem đến sự hỗ trợ tốt nhất cho các hoạt động nghiên cứu, xét nghiệm của Quý Khách hàng.
.Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp 100%
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
-
Công ty TNHH Thiết Bị Khoa Học Kỹ Thuật Việt Huy chuyên phân phối các sản phẩm chất lượng cao dùng trong chẩn đoán y tế và phòng thí nghiệm, đặc biệt cho phòng thí nghiệm sinh học phân tử.Chúng tôi hướng tới mục tiêu trở thành thương hiệu hàng đầu, sẽ đem đến sự hỗ trợ tốt nhất cho các hoạt động nghiên cứu, xét nghiệm của Quý khách hàng.