Mô tả công việc
JOB SUMMARY
• Check figures, postings, and documents for correct entry, mathematical accuracy, and proper codes. Organize, secure, and maintain all files, records, cash and cash equivalents in accordance with policies and procedures. Record, store, access, and/or analyze computerized financial information. Maintain accurate electronic spreadsheets for financial and accounting data. Classify, code, and summarize numerical and financial data to compile and keep financial records, using journals, ledgers, and/or computers. Prepare, maintain, and distribute statistical, financial, accounting, auditing, or payroll reports and tables. Complete period-end closing procedures and reports as specified. Prepare, review, reconcile, and issue bills, invoices, and account statements according to company procedures.
• Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets; protect the privacy and security of guests and coworkers. Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones and emails using appropriate etiquette. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
PREFERRED QUALIFICATIONS
Education: High school diploma or G.E.D. equivalent.
Related Work Experience: At least 1 year of related work experience.
Supervisory Experience: No supervisory experience.
License or Certification: None
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits.
- Phone allowance, meals allowance and others.
- Marriott International Associate discount for Room and F&B.
- International work environment.
Yêu cầu công việc
Education and Experience
• High school diploma or GED; 2 years experience in the accouting, or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Accouting, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Công ty TNHH Thương Mại - Dịch Vụ - Kỹ Thuật Đức Hùng (Duc Hung Co) được thành lập vào năm 2002, có trụ sở đặt tại Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam với quy mô hoạt động trên khắp cả nước, đặc biệt là khu vực các tỉnh miền Tây và Nam Trung Bộ.
Duc Hung Co tiền thân là một công ty hoạt động trong lĩnh vực Cấp thoát nước với 20 năm kinh nghiệm trong ngành. Bên cạnh là đơn vị chuyên cung cấp, lắp đặt, sửa chữa các thiết bị ngành nước, chúng tôi là đại lý và nhà phân phối độc quyền của nhiều thương hiệu uy tín trên thị trường Châu Âu và Châu Mỹ.
Các sản phẩm ngành nước chúng tôi chọn lọc cho khách hàng của mình được sản xuất dựa theo tiêu chuẩn công nghiệp cao nhất, với hệ thống quản lý chất lượng đạt chuẩn ISO 9001:2015.
Trải qua 20 năm hình thành và phát triển, Duc Hung Co dần xây dựng hình ảnh một nhà thầu chuyên nghiệp trong lĩnh vực thi công xây dựng các công trình cấp thoát nước và xử lý nước, đồng thời mở rộng hệ sinh thái doanh nghiệp sang các lĩnh vực đa dạng khác.
Đến nay, chúng tôi tự hào với những đóng góp đáng kể vào việc xây dựng và nâng cấp hệ thống cơ sở hạ tầng cho hàng trăm công trình lớn nhỏ đã và đang được hoàn thiện, thuộc các lĩnh vực khác nhau như: công trình dân dụng, công trình giao thông, hạ tầng kỹ thuật, công trình thủy lợi và cấp thoát nước, các công trình nông nghiệp và phát triển nông thôn,…