Mô tả công việc
COMPANY INTRODUCTION
More on us at https://www.youtube.com/watch?v=lcSlRdR1cN4
Odyssey was formed in 1998 and has grown to over 250 professional staff. We are an Australian owned company, but managed and run by Vietnamese staff. Our employees have a solid career path right up to director level.
Location: 7th & 8th Floors, BlueSky Tower, No. 1 Bach Dang Street, Ward 2, Tan Binh District, Ho Chi Minh city
Odyssey provides a wide- range of Accounting, Tax and Bookkeeping Services to Australian accounting, bookkeeping and financial planning firms located throughout Australia.
We are the market leaders and recognised pioneers in this BPO space. We are recognized for our innovative approach and commitment to quality and service excellence. We encourage staff to contribute to the growth and development of the company.
Our company has already experience tremendous growth, and is currently seeking excellent candidates to be involved in the next critical stage of our company’s development.
FRESH AUSTRALIAN ACCOUNTANT
Kinh nghiệmKhông cần kinh nghiệm- Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!
JOB DESCRIPTION
Your job would involve preparation of financial statements, tax returns and for entities in Australia and other countries. As a Fresh Australian Accountant at Odyssey, you’ll have the opportunity to gain experience in all areas of accounting in simple entity types, through to complex entity groups.
We are looking for young professionals with high attention to detail and a passion for delivering high- quality accounting work. In return we offer excellent remuneration and a long term career opportunity.
- Annual private healthcare when becoming a full- time employee.
- Standard work week five (5) days, off Saturday and Sunday. Paid overtime available.
- Company activities: quarterly party, end of financial year party and year- end party.
- An attractive allowance while training period and excellent salary while signing labour contract.
- Besides the company will cover all compulsory health cost under the regular government health scheme.
- Professional and friendly trainers/mentors will be provided while working here.
- Clear career path goals with the opportunity to advance to senior management position.
- Annual Performance Review, annual medical examination and annual birthday gift.
- Odyssey offers a comprehensive reward system with an ongoing monthly productivity bonus of up to 60% of your monthly salary, along with semi- annual bonus, annual bonuses and end of tax year bonuses. Our remuneration is significantly above what can be expected in any other accounting firm.
- An initial 2 months training period, where you will learn Australian Accounting and tax law and be trained in accounting software such as Xero and MYOB.
- Company trip twice a year.
REQUIREMENTS
Odyssey encourages and rewards independent thinkers and those who have the aptitude to achieve.
We seek:
- Having good interpersonal skills and commitment to the accounting profession.
- Strong English skills. All our accounting work is in English and you must be confident in written English.
- Being flexible and able to work independently within a team structure. Candidates work in teams led by senior managers with more than 10 years experience.
- Being detail oriented and able to work under pressure.
- University graduate, majoring in Accounting or other related, with good grades.
BENEFITS
- Above market remuneration, monthly bonus, yearly bonus & annual bonus
- 15 paid leave days per annum, private comprehensive healthcare, annual performance review, annual medical examination and annual birthday gift
- 2 company trips per year, 1 company trip is overseas, quarterly outside party, year- end party
HOW TO APPLY
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Submit your application via the APPLY NOW button below.
Deadline: 23:59 30/11/2024
APPLY NOW
2 applicants
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-19 02:55:02
Công ty TNHH Thương Mại - Dịch Vụ - Kỹ Thuật Đức Hùng (Duc Hung Co) được thành lập vào năm 2002, có trụ sở đặt tại Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam với quy mô hoạt động trên khắp cả nước, đặc biệt là khu vực các tỉnh miền Tây và Nam Trung Bộ.
Duc Hung Co tiền thân là một công ty hoạt động trong lĩnh vực Cấp thoát nước với 20 năm kinh nghiệm trong ngành. Bên cạnh là đơn vị chuyên cung cấp, lắp đặt, sửa chữa các thiết bị ngành nước, chúng tôi là đại lý và nhà phân phối độc quyền của nhiều thương hiệu uy tín trên thị trường Châu Âu và Châu Mỹ.
Các sản phẩm ngành nước chúng tôi chọn lọc cho khách hàng của mình được sản xuất dựa theo tiêu chuẩn công nghiệp cao nhất, với hệ thống quản lý chất lượng đạt chuẩn ISO 9001:2015.
Trải qua 20 năm hình thành và phát triển, Duc Hung Co dần xây dựng hình ảnh một nhà thầu chuyên nghiệp trong lĩnh vực thi công xây dựng các công trình cấp thoát nước và xử lý nước, đồng thời mở rộng hệ sinh thái doanh nghiệp sang các lĩnh vực đa dạng khác.
Đến nay, chúng tôi tự hào với những đóng góp đáng kể vào việc xây dựng và nâng cấp hệ thống cơ sở hạ tầng cho hàng trăm công trình lớn nhỏ đã và đang được hoàn thiện, thuộc các lĩnh vực khác nhau như: công trình dân dụng, công trình giao thông, hạ tầng kỹ thuật, công trình thủy lợi và cấp thoát nước, các công trình nông nghiệp và phát triển nông thôn,…