Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Assist the Brand Manager in executing the Marketing Plan by coordinating with Sales and Trade Teams to carry out effective campaigns, and achieve strong brand growth.
- Support the Brand Manager in planning for Annual Marketing and Communication.
- Analyze market situations, internal sales performance, consumer insights, market trends, and competitors’ movements... to identify brand opportunities and issues, and understand unmet needs for brand planning.
- Liaise closely with Agencies for branding and consumer communication activities
- Lead brand planning and execution, strong management for ATL and BTL activities to ensure excellent execution.
- Get close to customers/consumers via frequent market visits.
- Conduct market or consumer research with research houses to explore consumer insights, fine-tune product concepts, and amplify new market trends.
- Be able to work well with cross functions to drive sales and build the brand.
- Lead cross functions (supply chain, purchasing, sales, trade marketing) to run the NPD process: sales forecasting, stock management, and sales movements... to ensure the launch's success in Vietnam.
- Management of PnL and marketing budgets within agreed targets.
- Follow up and control Marketing expenses.
- Smoothly cooperate with other Departments to handle tasks related to the brand in charge.
- Other tasks assigned by the line manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's Degree in Marketing, Business Administration, Economics, or related major.
- From 3 - 7 years experience in Foods Brand at FMCG.
- Strong at brand management, consumer understanding, and creative & strategic knowledge.
- Ability to multi-task and be proactive & independent in a fast-paced, ownership in dynamic environment.
- Good written and oral communication, presentation, and negotiation skills in English.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
ME Group là công ty quản lý thương hiệu nổi tiếng với nhiều thương hiệu, sản phẩm chủ lực, kênh phân phối toàn diện và được công nhận toàn cầu trên toàn thế giới. Nó có khả năng quản lý vận hành thị trường khu vực toàn cầu cũng như khả năng R&D và sản xuất, đồng thời cam kết cung cấp cho người tiêu dùng những sản phẩm chất lượng cao và trải nghiệm tốt cho sức khỏe và vẻ đẹp. Tập đoàn đã thành lập công ty vào năm 2019 và mua lại hoàn toàn hai thương hiệu nổi tiếng là Pomeranian và Za vào năm 2021. Hoạt động kinh doanh của tập đoàn hiện chủ yếu triển khai ở Trung Quốc đại lục, Đài Loan, Việt Nam, Singapore, Thái Lan và các quốc gia và khu vực khác. Khi hoạt động kinh doanh của chúng tôi tiếp tục phát triển, chúng tôi sẽ tiếp tục mở rộng thị phần của mình ở nhiều khu vực khác nhau trên thế giới.