Mô tả công việc
Scope of work
This role will be responsible for:
• Admin jobs: Welcoming visitors; Support visitors & travelers with visa, air ticket, hotel booking; IN/OUT documents; Stationery & Pantry inventory; Some design & printing work; Make purchase/payment request;
• HR jobs: involve in worker recruitment process, welcome candidates
• Other tasks: Events, Anniversaries, gift delivery, meeting room, graphic design, ect...
Essential Functions and responsibilities:
• Making visa for all company employees going on business and visa for foreigners to Vietnam.
• Booking tickets for all company employees going on business and support to book tickets for visitors when required.
• Making and sending the Visitor List to All Manager every week and prepare all facilities to welcome the visitors well (shoes, access cards,...)
• Booking Hotel for Visitors in and employees going on business abroad.
• Collect all stationery PRs from all Departments, sending to Purchasing Department to order. And implement to deliver to all Department to ensure to meet the production requirement on time.
• Booking to make business cards for all company Employees, and tax code card, envelope
• Booking lunch for visitors, and co-ordinate the Event group to prepare for the events when have.
• Receiving and sending all couriers in and out company.
• Making payment requests relating to all contract implementation as Visa, Hotel, tickets, coffee etc.
• Controlling the pantries facilities (coffee, milk, tea, sugar,...) and make sure to have full equipment for Guest and Offices.
• Manage the interview record database for Operator and support the HR Executive in recording the interview reports and send the interview result to all candidates.
• Updating the candidate profiles everyday and assisting in recruitment when have.
• Assisting HRM and HR Department in some tasks relating to HR when required.
Yêu cầu công việc
Experience: 3 year - experience in same position
Education: University Degree (or equivalent)
Competencies:
• Skills : Good computer skills (Excel, word, PowerPoint)
• Personality : Good communicator, Assertive, Drive, Fair, Patient, Responsible
• Must adopt a practical approach towards work
• Must be methodical
• High level of problem solving skills
• Fluent English (listening, speaking, writing)
Quyền lợi được hưởng
Competitive salary
Apartment
Free Lunch
Other
Professional working environment
Công ty TNHH Thương mại và Dược phẩm Thành An được thành lập năm 2006, chuyên sản xuất và phân phối các dòng mỹ phẩm thiên nhiên, an toàn lành tính hàng đầu Việt Nam. Trải qua hơn 10 năm hình thành và phát triển, Công ty Thành An đã trở thành một tập đoàn mỹ phẩm lớn mạnh với 200 nhân viên cùng hàng 1000 công tác viên toàn quốc và hệ thống máy móc, thiết bị hiện đại,...
- Các mốc lịch sử
- Hơn 2 năm trước, Công ty Thành An đã có những khó khăn khi đất nước bắt đầu thời kỳ đại dịch Covid. Cho đến nay, những bước chân ấy đã in dấu trên khắp dải đất hình chữ S với một hình dáng khác, vững chãi và mạnh mẽ hơn bao giờ hết.
- Vào cuối năm 2019, Thành An hợp tác với chuỗi siêu thị bán lẻ hàng đầu việt nam BigC.Và chuyên phân phối sản phẩm cho các đại lý, của hàng mỹ phẩm chính hãng như hasaki, skin food...
Và những thành công ấy chính là kết quả nhờ sự định hướng đúng đắn của ông Phạm Văn Giáp – Người sáng lập và dẫn dắt công ty từ những ngày đầu tiên thành lập.