Mô tả công việc
Market positioning & Brand Management:
Brand management: Develop and execute brand campaigns aimed at enhancing brand equity and increasing awareness; ensure consistency across marketing channels and touchpoints, align messaging with business goals and monitor performance and competition for actionable insights.
Project Management: Serve as the key point of contact for assigned firm initiatives. Participate in discussions with leaders and stakeholders, collaborate with the wider team to develop marketing strategies, ensure achievement of agreed outcomes, and provide timely progress reports.
Regional Marketing Collaboration: Partner with regional and global teams on marketing campaigns, provide analytical support, and fulfill local reporting requests (e.g., Network Standards, Global Dashboard, Regional ad campaigns).
2. Event Management:
Plan and execute firmwide events, both in-person and virtual, including seminars, workshops, and conferences.
Manage event logistics, coordinate with vendors, and oversee budget management.
Work closely with cross-functional teams to ensure that events support and align with firmwide objectives.
3. Digital Marketing & Social Media:
Social Media Management (Facebook, LinkedIn, and YouTube): Run effective campaigns to communicate the firm's viewpoints externally and implement digital marketing activities to strengthen brand presence. Use data-driven insights to ensure consistent and relevant content delivery.
Website & Email Marketing: Utilise website and email marketing tools for data analysis to enhance user experience.
Digital Tools Application: Optimise and enhance the use of digital tools by incorporating the latest trends to strengthen digital marketing efforts.
Yêu cầu công việc
Educational Background: Business degree major in Business, Finance, Economics, Marketing, and other relevant degrees.
Skills and Experience:
3-5 years of experience in brand and event management, with additional experience in digital marketing, or social media being a plus.
Experience in B2B marketing or in a professional services environment, with experience in an Agency as an added advantage.
Good interpersonal, communication, coordination and follow-up skills. Proficient written and spoken English.
Highly organised, with strong project management skills. Creativity and design skills are a plus
Attributes:
A strong willingness to help and a bright open mindset/personality.Team player and a keen learner.
Proactive and results-driven mindset. Adaptability to a fast-paced and evolving work environment.
Strong organisational, multitasking and strategic thinking abilities.
Quyền lợi được hưởng
13th month salary and bonus
Đào tạo
Professional training international environment
Máy tính xách tay
Working Laptop
Công ty TNHH Thương Mại Và Xuất Nhập Khẩu THG ( Tên gọi khác là Tân Hoàng Gia Group) là đơn vị đi đầu trong lĩnh vực nhập khẩu nội thất cao cấp ( mang thương hiệu VƯƠNG QUỐC NỘI THẤT VÀ BOANDBI) và Lĩnh vực Đèn Trang Trí( mang thương hiệu VƯƠNG QUỐC ĐÈN ). Với nhiều năm kinh nghiệm, chúng tôi tự hào là địa chỉ uy tín, tin cậy của đông đảo quý khách hàng, các đối tác trong và ngoài nước.
Minh chứng cho những nỗ lực không ngừng nghỉ, năm 2016, Vương quốc nội thất đã vinh dự lọt vào top 200 doanh nghiệp tiêu biểu trong cả nước nhận danh hiệu “THƯƠNG HIỆU SAO VÀNG”.
Chúng tôi nỗ lực phấn đấu trở thành kênh siêu thị trực tuyến nội thất hàng đầu của Việt Nam. Công ty liên tục mở rộng quy mô, thành lập chuỗi cung ứng trên khắp cả nước. Hiện tại công ty đã sở hữu 2 showroom quy mô lớn tại Hà Nội và TP.HCM và kho hàng lên đến hàng nghìn met vuông, và đang tiếp tục mở rộng chuỗi cung ứng sản phẩm trên toàn quốc.