- Communication management:
- Develop holistic approach and action plan to enhance overall SPX brand image and maintain high brand consistency across all channels (from online to offline)
- Establish clear communication strategy and execution plan for cross-functional & business projects/ initiatives such as: riders/ drivers activities, feature launching, new policy roll-out to related parties
- Create and maintain smooth communication flow among internal SPX: right information to be delivered to right persons, and at the right time
- Social Media:
- Build up strong social community to increase brand awareness for SPX on social and connect with riders/ drivers to improve their engagement/ commitment with the company
- Social seeding to mitigate seller and rider sentiment towards SPX
- Crisis Management:
- Manage overall social sentiment towards SPX and work with PR/ risk management/ legal on crisis management if needed
- Minimize noise levels & escalation on social media as well as work with PR/ ER to align key message in case of crisis handling
- Online & Offline Visibility Management:
- Manage visibilities on website & rider app, consolidate requests from different stakeholders
- Manage POSM/ Offline materials requests form stakeholders and design to maintain brand consistency
- Leadership:
- Lead, manage and grow a team in conceptualizing, executing and optimizing marketing communication projects to drive impact: Define team’s SOW, monitor and manage project performance KPIs; escalate issues with proposed solutions promptly to management, then closely monitor on mitigation implementation
- Lead a team with diverse backgrounds ; able to provide guidance and feedback to ensure for overall team’s achievement and development
- Possess solid knowledge and experience communication strategy
- Have experience in branding strategy, brand reputation protection
- Have strong connection with brands and experience in running partnership programs
- Possess experience in event planning is a plus
- Highly meticulous and good at coordination, able to work under extreme pressure
- Willing to be hands-on with strong project management and executional abilities
- Proven leadership capabilities, driven, resilient, reliable and more importantly, someone who enjoys working in a fast-paced environment
- At least 2 years of team management experience
- At least 5 years of work experience, preferably in Marketing, Project Management or other relevant experience(s)
- Excellent command of English
Công ty TNHH Thương Mại Và Xuất Nhập Khẩu THG ( Tên gọi khác là Tân Hoàng Gia Group) là đơn vị đi đầu trong lĩnh vực nhập khẩu nội thất cao cấp ( mang thương hiệu VƯƠNG QUỐC NỘI THẤT VÀ BOANDBI) và Lĩnh vực Đèn Trang Trí( mang thương hiệu VƯƠNG QUỐC ĐÈN ). Với nhiều năm kinh nghiệm, chúng tôi tự hào là địa chỉ uy tín, tin cậy của đông đảo quý khách hàng, các đối tác trong và ngoài nước.
Minh chứng cho những nỗ lực không ngừng nghỉ, năm 2016, Vương quốc nội thất đã vinh dự lọt vào top 200 doanh nghiệp tiêu biểu trong cả nước nhận danh hiệu “THƯƠNG HIỆU SAO VÀNG”.
Chúng tôi nỗ lực phấn đấu trở thành kênh siêu thị trực tuyến nội thất hàng đầu của Việt Nam. Công ty liên tục mở rộng quy mô, thành lập chuỗi cung ứng trên khắp cả nước. Hiện tại công ty đã sở hữu 2 showroom quy mô lớn tại Hà Nội và TP.HCM và kho hàng lên đến hàng nghìn met vuông, và đang tiếp tục mở rộng chuỗi cung ứng sản phẩm trên toàn quốc.