- Provides administrative assistance for a variety of purchasing tasks: prepares and distributes contracts, prepares well-defined reports, and resolves supplier invoice problems. Interacts with suppliers on a regular basis.
- Daily contact with suppliers to monitor (all of purchase documents, delivery ...) and preparation and inbounding of purchase orders and tracking through delivery.
- Reviews and submits contracts to purchasers and the Management for approval.
- Coordinates with the accounting department for payment, coordinate with peers/colleagues to find innovative solution on how to improve collaboration and overall service to suppliers to enhance company's profitability as well
- Prepares daily, weekly, monthly, yearly reports and any quick report as required. Providing purchase, data to purchase manager (when needed), Provide prompt supports purchase Manager based in other sites to assist them complete assigned the purchase tasks
- Monthly reconciliation of inventory, Making the recap of coffee payments (paid & payable) and provide to controllers every month (at the first week of next month)
- Coordinate with SMS team to follow up the certified coffee document and Certified system
- Ad-hoc assignments as and when required (monthly data: Export, inventory, market...)
- Assist administration tasks as and when required such as: Office supplies: stationery; prepare, manages, office administration budget (e.g. water, stationery, purchase request for operating, furniture........) Input all travel arrangement and check for payment, report monthly
- 1+ year in office administration
- Good oral and written communication skills
- Good in English;
- Proactive and self-starter. Teamwork; flexible work schedule, customer focus
- Proficiency in MS software (Words/Excel and PowerPoint)
- Insurance based on Labor Law
- Heath check annually
- 13 days off, etc
Tập đoàn ECOM Agroindustrial Corp. Ltd. (“ECOM”) được thành lập năm 1849 tại Thụy Sĩ, là tập đoàn dịch vụ hàng hóa mềm hàng đầu thế giới chuyên về cà phê, ca cao và bông.
ECOM hoạt động tại hơn 40 quốc gia sản xuất lớn, hợp tác với hàng nghìn nông dân và doanh nghiệp địa phương. Chúng tôi tuyển dụng hơn một nghìn nhà nông học và nhân viên hiện trường trên toàn cầu, thực hiện các hoạt động đổi mới, thực tế và các chương trình bền vững để giúp đỡ khách hàng và cộng đồng nông dân trên toàn thế giới.
ECOM đã được gia đình sở hữu qua nhiều thế hệ. Chúng tôi mang giá trị gia đình vào mọi việc chúng tôi làm, luôn hành động với sự đoàn kết, chính trực, cam kết, khả năng thích ứng và sáng tạo.
Công ty TNHH Thương phẩm Atlantic Việt Nam (“ACOM”) là thành viên của Tập đoàn ECOM, được thành lập tại Việt Nam năm 2002 với nhà máy chính tại Bảo Lộc, Lâm Đồng và Văn phòng đại diện tại Thành phố Hồ Chí Minh. ACOM không chỉ là một trong những doanh nghiệp xuất khẩu cà phê nhân xanh hàng đầu mà còn phát triển thêm mặt hàng kinh doanh ca cao, hạt điều tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2002
Mission
- ECOM hoạt động tại hơn 40 quốc gia sản xuất lớn, hợp tác với hàng nghìn nông dân và doanh nghiệp địa phương. Chúng tôi tuyển dụng hơn một nghìn nhà nông học và nhân viên hiện trường trên toàn cầu, thực hiện các hoạt động đổi mới, thực tế và các chương trình bền vững để giúp đỡ khách hàng và cộng đồng nông dân trên toàn thế giới.
ECOM đã được gia đình sở hữu qua nhiều thế hệ. Chúng tôi mang giá trị gia đình vào mọi việc chúng tôi làm, luôn hành động với sự đoàn kết, chính trực, cam kết, khả năng thích ứng và sáng tạo.