Mô tả công việc
1. Take order for Trucking/Customs Declarations/Warehouse & Yard then work with suppliers for handling shipments.
2. Update data to Customers and Company’s systems to manage shipments.
3. Make rate daily report to Team Leader, update the changes if any.
4. Work related to payment and accounting for customer’s payment and supplier’s payment.
5. Do report to Team leader or upper level when required.
6. Other tasks as per company or leader request.
Yêu cầu công việc
1. Bachelor Chinese degree and above in Logistics/Business/Commercial and other related subjects.
2. 6 months experienced in International/Domestics Logistics/Freight Forwarding, non-experienced will be training.
3. Good skill of computer & Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
4. Ability to work in a fast-paced environment, positive and friendly attitude, careful and accurate, diligent and inquisitive.
5. Have presentation skills, teamwork, and change management skills. Skills in analysis, planning, presentation.
6. High responsibility with sense of urgency with a detail-oriented focus and analytical thinking.
7. Good communicate Chinese skills, Chinese is compulsory.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Được thành lập từ năm 2006, Công Ty TNHH Tiến Hưng chuyên sản xuất và xuất khẩu Đồ nội thất bằng gỗ Sồi và gỗ Thông như: Nội thất phòng ngủ, nội thất phòng ăn, nội thất phòng khách,.. Sản phẩm của chúng tôi được xuất khẩu sang các nước: Châu Âu, Úc và New Zealand.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,