Các phòng ban đang tuyển dụng tại Tina Services
Nhân sự
Du lịch, khách sạn
Lead operation staffs of air export, import field (2-3 members)
- Supervise daily operations to make sure both company’s E-FMS compliance and customers’ SOP keep on track.
- Provide solution for any operational issue(s)
- Effect necessary communication and motivation to staffs.
- To be responsible for getting best rates from airlines, trucking companies or any other partners. Quote for oversea, local customers’ & sales department’s airfreight requests.
- Arrange space for all air export shipments. Make weekly/monthly report.
- Make sure staff’s operation close job’s hard copies and on systems monthly before deadline.
- Manage, guide, monitor and inspire your team to be effective and consistent with the office and company’s direction and objective.
- Responsible for accomplishing the department's goals and individual goals.
- Supporting, consulting, and coaching with colleagues about the profession
- Dealing with airlines lines, agent, and related parties to have solutions settled properly.
- Participate in internal quality assessment, detect, and propose remedial measures, prevent existing or potential nonconformities of services and work processes.
- Responsible for the management of customer relations and ensuring that your staffs manage any complaints appropriately
- Ensuring the efficiency and effectiveness of air exports.
- Always thinking about improving business methods, participation in company's activities.
- Understand the market situation, promptly report all market trends and changes of competitors to Product Manager.
- Some other tasks when needed and assigned by Manager.
- Bachelor’s degree
- Good English
- At least 5 years relevant working experience in Air Freight in the field of logistics/ freight forwarding.
- Having extensive knowledge of the domestic and international freight forwarding profession, knowledge of foreign trade import and export.
- Good communication skills to be able to create wide relationships with customers and related partners.
- Good listening skills, good negotiation skills.
Công ty TNHH Dịch vụ Tina (Tina Services) được thành lập đầu tiên vào tháng 11/2008 với tên gọi là Doanh nghiệp Tư nhân Tina Nguyễn (Tina Nguyen PTE), hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ vận tải.
Đến tháng 11/2016 công ty được chuyển đổi thành mô hình Công ty TNHH nhiều thành viên do ông Nguyễn Xuân Thủy, nguyên Tổng giám đốc Pan Services Hanoi (Pan Pacific Co., Ltd.) cùng một số cán bộ cấp cao khác của Pan đồng sáng lập, chuyển sang hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản.
Sau 03 năm hoạt động, kết thúc năm 2019 Tina Services đã dần dần khẳng định vị trí của mình trong thị trường dịch vụ với trên 60 khách hàng và khoảng 500 cán bộ công nhân viên. Mục tiêu của công ty hướng tới là trở thành một trong các thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản tại Việt Nam.
Với hơn chục năm lãnh đạo và đưa Pan Services Hanoi trở thành một trong các công ty hàng đầu về dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản, ông Nguyễn Xuân Thủy cùng các đồng nghiệp của mình hiểu rất rõ thị trường cũng như những Khách hàng của mình. Tina Services sẽ luôn hướng tới việc đáp ứng những nhu cầu mong muốn đó của Khách hàng bằng việc cung cấp ra thị trường những dịch vụ Chuyên nghiệp, Chất luợng với Chi phí hợp lý.