Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH TM DV KT TOÀN ẤN là đại lý chính thức của Kodak Graphic Communications Group chuyên cung cấp giải pháp, thiết bị vật tư ngành in, bao bì, chế bản điện tử, kỹ thuật số, thiết bị kiểm tra chất lượng sản phẩm của các tập đoàn hàng đầu tại Mỹ, Châu Âu tại thị trường Việt Nam, Lào, Cambodia...Công ty chúng tôi đã có bề dày hơn 20 năm hoạt động trong lĩnh vực in ấn với nhiều dự án lớn và khách hàng lớn trong và ngoài nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các ngày lễ trong năm....
Lịch sử thành lập
- Công ty Toàn Ấn được thành lập và phát triển từ năm 2003, là đại lý chính thức cho các thương hiệu hàng đầu về công nghệ in ấn, bao bì trên thế giới.
Mission
Với đội ngũ nhiều năng lực và kinh nghiệm, chúng tôi luôn xây dựng môi trường làm việc thân thiện cho nhân viên với cơ hội thăng tiến cũng như học tập huấn luyện sản phẩm, công nghệ của các nước tiên tiến.