Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Commission Management Specialist
Toàn Ấn
13 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
14/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 469 Nguyễn Hữu Thọ, Phường Tân Hưng, Quận 7, TP Hồ Chí Minh Tầng 3
Mô tả công việc
Responsibility 1: Commission Management by Category
- Calculate and track all commission terms in period (monthly, quarterly, yearly) which are signed on trading term agreement or appendix
- Consolidate and record other commissions which are not presented on trading term (distribution cost, using utilities fee) or transfer payment to summarize as the total commission by category
- Do collation purchase amount with supplier (vendor) to ensure the accuracy of receivable/payment accounting
Responsibility 2: Document management (contract, contract appendix, trading term agreement)
- Collect and storage all documents (contract, appendix, trading term agreement and other documents which are involved vendor management) in hard copies and scanned files
- Send Commission Deduction Letter to supplier monthly for being evidences of receivable account
Responsibility 3: Support commercial team in working with supplier in term of commission information
- Explain and support supplier in commission information/process as well as consult solution for commission issue
- Check Vendor information in advance for other department inputting data on system
- Calculate and track all commission terms in period (monthly, quarterly, yearly) which are signed on trading term agreement or appendix
- Consolidate and record other commissions which are not presented on trading term (distribution cost, using utilities fee) or transfer payment to summarize as the total commission by category
- Do collation purchase amount with supplier (vendor) to ensure the accuracy of receivable/payment accounting
Responsibility 2: Document management (contract, contract appendix, trading term agreement)
- Collect and storage all documents (contract, appendix, trading term agreement and other documents which are involved vendor management) in hard copies and scanned files
- Send Commission Deduction Letter to supplier monthly for being evidences of receivable account
Responsibility 3: Support commercial team in working with supplier in term of commission information
- Explain and support supplier in commission information/process as well as consult solution for commission issue
- Check Vendor information in advance for other department inputting data on system
Yêu cầu công việc
Qualifications (Essential): Bachelor's degree
Major: Accounting, Finance,...
- Having receivable/payment accounting knowledge
- Mathematical and deductive reasoning
- Communication and service orientation
- Detail orientation, critical thinking and problem solving
- Good in working with MS Excel, MS PowerPoint
- Basic written level in English
- Careful, enthusiasm, high responsibility and team work spirit
Major: Accounting, Finance,...
- Having receivable/payment accounting knowledge
- Mathematical and deductive reasoning
- Communication and service orientation
- Detail orientation, critical thinking and problem solving
- Good in working with MS Excel, MS PowerPoint
- Basic written level in English
- Careful, enthusiasm, high responsibility and team work spirit
Quyền lợi được hưởng
Salary: Negotiable
13th-month salary ++
12 days of leave/year
Social insurance pays more than 100% of the total salary
PTI Healthcare Insurance package
Lunch allowance 50,000 VND/day
Bonus on holidays according to the company's policy
Working in a dynamic and friendly environment with many opportunities for promotion and development.
13th-month salary ++
12 days of leave/year
Social insurance pays more than 100% of the total salary
PTI Healthcare Insurance package
Lunch allowance 50,000 VND/day
Bonus on holidays according to the company's policy
Working in a dynamic and friendly environment with many opportunities for promotion and development.
Khu vực
Toàn Ấn
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
71 Đường số 1, Chu Văn An, Phường 26, Quận Bình Thạnh
CÔNG TY TNHH TM DV KT TOÀN ẤN là đại lý chính thức của Kodak Graphic Communications Group chuyên cung cấp giải pháp, thiết bị vật tư ngành in, bao bì, chế bản điện tử, kỹ thuật số, thiết bị kiểm tra chất lượng sản phẩm của các tập đoàn hàng đầu tại Mỹ, Châu Âu tại thị trường Việt Nam, Lào, Cambodia...Công ty chúng tôi đã có bề dày hơn 20 năm hoạt động trong lĩnh vực in ấn với nhiều dự án lớn và khách hàng lớn trong và ngoài nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các ngày lễ trong năm....
Lịch sử thành lập
- Công ty Toàn Ấn được thành lập và phát triển từ năm 2003, là đại lý chính thức cho các thương hiệu hàng đầu về công nghệ in ấn, bao bì trên thế giới.
Mission
Với đội ngũ nhiều năng lực và kinh nghiệm, chúng tôi luôn xây dựng môi trường làm việc thân thiện cho nhân viên với cơ hội thăng tiến cũng như học tập huấn luyện sản phẩm, công nghệ của các nước tiên tiến.
Những nghề phổ biến tại Toàn Ấn
Bạn làm việc tại Toàn Ấn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Toàn Ấn
Click để đánh giá