Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Partnership Marketing Specialist role is focused on the relationship between Ahamove and external partners. This means you need to be able to research potential partners and create compelling campaigns that will help generate leads and revenue for Ahamove.
Researching potential partners, negotiating terms, and managing relationships.
Oversee the planning, execution, and performance of multi-channel partnership programs and marketing campaigns to drive demand generation.
Collaborate with the other departments to design partnership collaterals, including presentations, emails, brochures, case studies, new services etc.
Work with the Marketing Manager to enhance the growth of partnership marketing strategies (affiliate marketing, sponsorships, co-branding, etc.)
Yêu Cầu Công Việc
Excellent written, communication, and verbal skills.
Dynamic, creative, and entrepreneurial mindset.
Bachelor’s degree in Marketing, or a related field.
2+ years of marketing experience in a partner-facing role.
Negotiation and relationship management skills.
Experience working with different marketing applications.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty luôn đánh giá cao mọi thành viên cũng như những đóng góp mà các nhân viên mang lại cho công ty. Với phương châm “chú trọng nhân lực - phát triển nhân tài” công ty có một chính sách đãi ngộ cạnh tranh dựa trên giá trị mà đội ngũ nhân viên tạo ra trên cơ sở hài hoà với lợi ích của nhà đầu tư và quy định của nhà nước Việt Nam.
Chế độ đãi ngộ này thể hiện sự tôn trọng của công ty với mỗi nhân viên, đảm bảo mức thu nhập phù hợp với công sức và sự đóng góp của mỗi nhân viên cho công ty để nhân viên có thể an tâm tập trung phát triển sự nghiệp tại công ty tiếp tục tạo ra và chia sẻ những giá trị mới.
Review Media Power
Môi trường làm việc khuyến khích sự sáng tạo và đổi mới, có sự cạnh tranh