- In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
- Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
- Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
- Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
- Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
- Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
- Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
- Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
- Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
- Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
- Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
- Online Perfect Store deployment for Omni Site:
- Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
- Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
- Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
- Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
- Lead on-site visibility & media activities:
- Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
- Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
- Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
- Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.
- University graduate in business administration, foreign trade, economics
- At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
- Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
- Proactiveness & having team-work spirit
- Quick learning & able to adapt with changes
- Good command of English communication
EYEPLUS MEDIA là doanh nghiệp uy tín, nổi bật, hoạt động trong lĩnh vực truyền thông, quảng cáo, sản xuất video viral.....
Chúng tôi là đơn vị chủ quản Blogtamsu.vn, Feedy.tv, HamTV, Hay Online, Ông Thọ Vlog, Nàng dâu Online ... với hàng triệu độc giả, fan; với những bài viết/ video triệu view...
1. SỨ MỆNH
Cung cấp cho bạn những giá trị thông tin, những sản phẩm và dịch vụ mà từ đó giúp bạn nắm bắt từng hơi thở cuộc sống và từ đó bạn sẽ thành công hơn.
2. MỤC TIÊU
Trong vòng 5 năm tới sẽ trở thành công ty số 1 về các giải pháp ứng dụng trên nền tảng internet cung cấp thông tin trên mọi lĩnh vực và có ảnh hưởng tới giới trẻ
3. VĂN HÓA CÔNG TY
Eyeplus là môi trường trẻ, năng động, luôn tạo điều kiện cho các bạn cháy hết mình vì đam mê. Thành công của công ty cũng chính là thành công của các bạn.