Việc làm XYD Việt Nam

Cập nhật 10/11/2024 16:52
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH vận tải toàn cầu XYD Việt Nam
Personal Assistant to Maazi’s Director
XYD Việt Nam
16 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Tips: Provide a summary of the role, what success in the position looks like, and how this role fits into the organization overall.


Responsibilities

1. Provide support to the Director in delivering the company’s overall strategic objectives.

2. Provide administrative services including diary management, booking meetings, planning events, organizing travel and preparing travel itineraries, correspondence and prioritizing emails for the Director.

3.  Event coordination/management, formal correspondence, relationship development and management.

4. Liaise with Staff for necessary follow up on queries/deadlines/requests and special functions instigated by the Director.

5. Provide administrative support in the delivery of assignments and initiatives on behalf of the Director as and when required.

6. Ensure all correspondence and relevant materials are produced in a timely and accurate manner.

7.  Coordinate reports and documentation for  meetings including: internal as well as  meetings with outside partners.

8. Coordinate, attend, and take minutes for the meetings when required.

9. To conduct research/ analysis as directed by the Director

10. To produce reports for the Director as and when required.

11. Follow up on action points from meetings on behalf of the Director

12. Provide administrative support to the BOM in the follow-up and completion of

departmental work plans.

13. Other tasks assigned by the Director.


Qualifications

Fluent English (listening, speaking, reading, writing).

Bachelor degree majoring in Business Administration, Marketing, Finance or related fields

Knowledge and experience in Project management/Finance is a plus

At least 2 year experience in similar position.

Self-starter, mature and high sensitive, well-organized, extremely detail-oriented, and assertive team player willing to take ownership of responsibilities, and possess a high level of positive energy and drive.

Able to manage multiple priorities and set appropriate trace systems to track projects and work.

Excellent time management, organizational, coordination, and communication skills (verbal and written).

Excellent computer skills.

Salary rank from 10,000,000 - 13,000,000 VND



Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH vận tải toàn cầu XYD Việt Nam
XYD Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
BT5.22 Khu Ngoại Giao Đoàn, đường Xuân Tảo - Phường Xuân Tảo - Quận Bắc Từ Liêm - Hà Nội.

Công ty TNHH vận tải toàn cầu XYD Express là đơn vị vận chuyển giao nhận vận tải quốc tế. Được thành lập vào tháng 6 năm 2009, Công ty có trụ sở chính đặt tại Quận Bảo An, Thẩm Quyến, Trung Quốc. Tính đến nay, ngoài trụ sở chính và các chi nhánh nội địa như Quảng Châu, Triết Giang, XYD Express còn xây dựng thêm một trụ sở chính nữa đặt tại Việt Nam nhằm đáp ứng mọi nhu cầu vận chuyển của khách hàng với chi phí tối ưu nhất. Phổ rộng khắp lĩnh vực Logistic, công ty trực tiếp hỗ trợ các Doanh Nghiệp tham gia vào các tuyến vận tải đường hàng không, đường biển ở Mỹ, Vương Quốc Anh, Mexico và Châu Âu bằng việc cung cấp dịch vụ Logistic toàn hành trình (DDP): Tư vấn và báo giá, Mở tài khoản khách hàng, Khai báo và thông quan xuất nhập, Vận hành hàng hóa, Theo dõi toàn bộ quy trình, Ship tận tay khách hàng.

Những nghề phổ biến tại XYD Việt Nam

Bạn làm việc tại XYD Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo XYD Việt Nam

XYD Việt Nam

Click để đánh giá