What We Ask
- Bachelor degree, major in Business or related fields
- At least 3-5 years of experience in Sales. Highly prefer experience in Route to Market or GT Sales positions from FMCG
- Excellent sales orientation mindset and strong collaboration skills; have commercial sense and understanding of Salesforce & Route-to-market (RTM) management, productivity analysis, improvement across salesforce & intermediaries.
- Have understanding of DMS system and performance management dashboard i.e Power BI is a plus
- Soft skills required: Strong in data analysis; strong verbal & written communication and negotiation; ability to convince/influence on ASM and Distributors
- Be flexible to travel and adaptable to constantly changing environment
- Have a good command of English is a plus
- A purpose-driven organization with long-term impact to bring better nutrition to the world.
- A professional, collaborative, and inclusive working environment to help you broaden your knowledge
- Right level of autonomy and trust
- Competitive salary & benefits package that recognizes and rewards individual performance and potential.
- Annual health check and annual healthcare insurance package for you, your spouse, and your children
- Diverse training and development programs to help you grow on your own professional journey.
Continuously improve sales productivity by driving optimal route-to-market (RTM) strategy with flawless execution and enhancing Sales Effectiveness
Staying true to who you really are, that is your starting point at FrieslandCampina. Because it is precisely by embracing our differences that we can grow together. We want to create a working environment that allows all employees to bring their best and authentic selves. If who we are suits you, but you're not sure if you're the best fit for the role, we still encourage you to apply so we can help you find the role that fits you best.
Với hơn 17 năm kinh nghiệm, Công ty Cầu Nối Việt là nhà nhập khẩu và phân phối chính hãng hàng đầu về các sản phẩm Mẹ và Bé cao cấp tại Việt Nam. Chúng tôi tự hào là đối tác với 9 thương hiệu quốc tế uy tín trên thế giới và chủ sở hữu 1 thương hiệu hiệu may mặc – thời trang trẻ em cao cấp.
Sản phẩm của Cầu Nối Việt đã và đang được phân phối đến đa dạng đối tượng khách hàng từ Bắc vào Nam bao gồm: các chuỗi hệ thống siêu thị, chuỗi cửa hàng dược phẩm, các cửa hàng Mẹ và Bé, các bệnh viện cao cấp. Đồng thời, Cầu Nối Việt cũng là đối tác chiến lược với các tập đoàn lớn như VinGroup, Lotte, Takishimaya,…Ngoài ra, chúng tôi còn có hệ thống 16 showroom bán lẻ - MamanBébé tại các trung tâm thương mại cao cấp nhất ở các thành phố lớn tại Việt Nam.
Với đội ngũ trên 200 nhân sự đam mê và nhiệt huyết, chúng tôi không ngừng nỗ lực để xây dựng văn hóa riêng cho doanh nghiệp để giúp từng cá nhân có thể phát huy tài năng và sáng tạo trong công việc,