Mô tả công việc
- Ensure that all front desk staff are efficient and friendly when customers arrive or leave the hotel. Act to be an example for other employees.
- Listen and understand customer requests and inquiries, and speak in a positive and clear voice. If necessary, provide a guide to each office's opening hours and a guide to the area surrounding the hotel
- Customer complaints are solved by making a thorough investigation and making effective decisions. Make decisions based on past practices and experiences and take appropriate action. In special circumstances, appropriate modifications are made. Monetary compensation measures are used as a last resort after taking action where possible.
- Quickly complete the entry and exit registration process by inputting or outputting information to a computer system and confirming information about customers and room rates; Assign rooms according to customer needs. Register and issue your room key. If necessary, provide room keys, coupons, brochures, etc. to customers in designated folders. The customer closes the account at the time of Check-Out.
- Obtain a credit card authorization using a card terminal. Handle cash and exchange foreign currency. Register on computer to bill hotel facility for customer's room.
- Incoming calls are answered in a positive and clear voice. If necessary, the customer's message is entered or printed on the computer and delivered to the customer. Receive and store mail, parcels, faxes, etc. at the request of the customer.
- When instructing employees, always do so clearly and effectively in writing or orally. Assign and direct detailed work to the general staff. Supervise and improve on performance.
- If there is a new employee, play a role as a mentor to teach the department's work for new employees.
- Completion of necessary training at the hotel.
- Participate in departmental monthly meetings to discuss the results of the department's operations and share information. Suggest improvements by focusing on improving service to customers and employees.
- If necessary, perform any other tasks related
Quyền lợi được hưởng
*Attractive salary/ Mức lương thu hút
* Professional and friendly working environment/ Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp
* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh
- 2 days off/ week, 12 annual leaves/ year- 02 ngày nghỉ/ tuần, Phép năm 12 ngày/ năm
- 24h accidental insurance, health care insurance for self and dependants/ BH tai nạn 24/24h, BH sức khỏe cho cá nhân và người thân
- Service Charge support, meal, transport, mobile allowances during pre-opening/ Hỗ trợ phí phục vụ, tiền ăn trong ca, xăng xe và tiền điện thoại trong giai đoạn tiền khai trương
- Uniform, staff meals, shuttle bus are provided / Được cung cấp đồng phục, suất ăn trong ca và xe đưa đón khi khu nghỉ dưỡng đi vào hoạt động.
Yêu cầu công việc
- Business standard (MS-Office and Opera)
- 2-year college degree or above, bachelor degree preferred(Hotel management related major preferred)
- At least 3 years front desk service experience
Yêu cầu hồ sơ
SĐT:0235-625-0088
Zen8Labs là công ty tư vấn công nghệ toàn cầu được thành lập tại Thung lũng Silicon vào cuối năm 2019 bởi những người sáng lập tài năng - đến từ những nền tảng uy tín như Google, Facebook và Planday…, hiện thành lập văn phòng chính tại Hà Nội, Việt Nam. Chúng tôi chuyên về ba lĩnh vực chính - thiết kế trải nghiệm khách hàng, hiện đại hóa doanh nghiệp và chuyển đổi kỹ thuật số. Dù chỉ trong thời gian ngắn nhưng danh mục thành công trước đây của Zen8Labs bao gồm những tên tuổi lớn, từ các tập đoàn Việt Nam như Tập đoàn VinGroup cho đến các doanh nghiệp trên toàn thế giới như Invitae (Mỹ), ClinikNote (Úc) và WebProof (Đan Mạch)… Tham gia Zen8Labs không chỉ cho phép một tiếp xúc vững chắc với quản lý công nghệ nhưng cũng mang lại cơ hội học hỏi từ một số người giỏi nhất mà ngành có thể cung cấp và mở rộng khả năng phân phối của một người.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm chăm sóc sức khỏe
- Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, nghỉ mát hàng năm và các phúc lợi khác theo chính sách của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 20/05/2019
Mission
- Chúng tôi tự hào vì có những giá trị đạo đức vững chắc và trách nhiệm giải trình. Lời nói của chúng tôi là lời thề của chúng tôi.
- Chúng tôi khuyến khích đón nhận sự thay đổi và chủ động vì nó sẽ dẫn đường cho việc tạo ra những nền tảng mới giúp thúc đẩy sự đổi mới và tiến bộ.
- Chúng tôi rất đam mê và tận tâm với công việc của mình. Định nghĩa Hoàn thành của chúng tôi luôn vượt xa những mong đợi đã đặt ra.