- Profitable Growth: Achieve route productivity and customer service objectives within assigned area of responsibility (about 70% work load)
- Develop a formal approach to obtaining budgeted productivity savings with roles and actions assigned.
- Personally research, identify, and develop plans in the priority of greatest opportunity, and work with management to monitor activities and improvements to deliver that plan.
- Monitor progress of all assigned districts and provide assistance as needed. When appropriate, communicate with Line Managers if improvements are not happening as expected.
- Develop reports, action plans, training and Best Practice Library for all staff to help them with their improvement efforts.
- Attend meetings with senior leadership team and the supervisory team to review progress and give assistance to Line Managers.
- Training and Development (15% work load)
- Conduct One on One Discussion and Coaching with all assigned Service Supervisors to understand training, support, and development needs, and to provide insight for the improvement of productivity within assigned time frames.
- Attend and participate in meetings for Service Supervisors and Operation Manager reviewing service productivity.
- Assist Service Supervisors and Operation Managers with routing using Map Point and other available productivity routing tools.
- Develop a Branch Productivity Improvement Plan that supports the whole country plan.
- Participate and offer progress reports in Management Team meetings quarterly.
- Administration - Monitor and control administrative functions (10% workload)
- Ensure timeliness and the accuracy of all required reports to senior leadership and the integration team.
- Expenses - Control expenses to meet budget guidelines.
- Other requested tasks (about 5% workload)
- Build up and develop the company's culture with a professional image.
- Other tasks are related to this position.
Requirements
- Graduated from College/University with majors in Business Administration, Customer Service, Technical fields with the same level in foreign companies.
- Have at least 02 year experiences in the field of Hygiene control service.
- Read, write and comprehend hygiene chemicals disinfectants labels and training materials printed in English.
- Enter and exit structures and crawl spaces; climb over and on top of structures; ascend and descend stairs and ladders.
- Use OSHA mandated personal protective equipment.
- Tolerate a variety of environmental conditions, including seasonal weather, damp and/or dusty locations.
- Tolerate sitting and riding a motor vehicle for extended hours each day.
- Good working behavior.
- Able to work independently and hard working in a multi task function.
- Able to solve problems well.
- Have responsibility and ability of management.
- Skill of communication in English.
- Competitive Base Salary upon profile experience
- Healthcare & Accident Insurances coverage
- 13th month salary, rewards on Tet/ holidays, birthday..
- Global working environment with many career development opportunities
Công ty TNHH MTV Chứng khoán Maybank Kim Eng (gọi tắt là “MBKE” hoặc “Công ty”) tiền thân là Công ty Cổ phần Chứng khoán Kim Eng Việt Nam được thành lập theo Giấy phép số 71/UBCK-GP ngày 14 tháng 12 năm 2007 của Ủy Ban Chứng khoán Nhà Nước (“UBCKNN”) và chính thức đi vào hoạt động tháng 4 năm 2008. 2 năm liên tục đoạt giải thưởng “Thương hiệu chứng khoán uy tín” 2009, 2010 do Hiệp Hội Kinh Doanh Chứng Khoán cùng một số tổ chức tài chính thực hiện
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các Bảo hiểm sức khỏe và bảo hiểm tai nạn cho nhân viên và người thân
- Được đóng các BHYT, BHXH, BHLĐ,.. theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Teambuilding
- Party
Lịch sử thành lập
- Ngày 14/12/2007, Công ty TNHH Maybank tiền thân là Công ty CP Chứng khoán Kim Eng Việt Nam được thành lập
- Tháng 4/2008, Công ty chính thức đi vào hoạt động
- Ngày 10/8/2012, Công ty được đổi tên thành Công ty Cổ phần Chứng khoán Maybank King Eng
- Ngày 3/1/2014, Maybank Investment Bank đã trở thành công ty chứng khoán đầu tiên tại Việt Nam có 100% vốn nước ngoài.
- Năm 2017, Công ty trở thành thành viên của Hiệp hội Kinh doanh Chứng Khoán Việt Nam
- Ngày 23/03/2022, Công ty chính thức được UBCKNN chấp thuận đổi tên thành Công ty TNHH Chứng khoán Maybank
- Năm 2022, Là thành viên của Hiệp hội Thị trường Trái phiếu Việt Nam
Mission
Cung cấp các dịch vụ tài chính và đầu tư chuyên nghiệp, giúp khách hàng đầu tư hiệu quả và bảo vệ tài sản của họ. Công ty đặt mục tiêu trở thành một trong những công ty chứng khoán hàng đầu tại các thị trường mà họ hoạt động, đồng thời đóng góp vào sự phát triển kinh tế của cả khu vực Đông Nam Á.