Mô tả công việc
POSITION STATEMENT:
An Assistant Front Office Manager assists in supervising the Front Office Team to ensure that Team Members are prepared and well-informed to deliver Guests an exceptional experience from check-in through check-out.
CORE COMPETENCIES / ROLES AND RESPONSIBILITIES:
As Assistant Front Office Manager, you will assist in supervising the Front Office Team to ensure that Team Members are well-prepared and well-informed to deliver Guests an exceptional experience from check-in through to check-out. An Assistant Front Office Manager is responsible for managing the first impressions of our Guests and therefore, must perform the following tasks to the highest standards
• Assist the Head of department with Team Members performance issues in compliance with company policies and procedures
• Assist the Head of department with recruiting, managing, training and developing the Team Members
• Assist the Head of department with setting departmental objectives, work schedules, budgets, policies, and procedures
• Assist the Front Office Manager to oversee the entire Front Office operation to maintain high standards
• Assist the Front Office Manager to evaluate levels of Guest satisfaction and monitor trends, with a focus on continuous improvement
• Ensure regular and VIP Guests are recognized and that the Front Office department operates with a sales attitude and promotes the hotel brand's loyalty scheme
• Allocate work duties to Supervisor/Team Members
• Maximize room occupancy at best rates and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities.
• Conduct monthly communication meetings, in the absence of the Head of department, and produce minutes.
• Monitor the appearance, standards, and performance of the Department Team Members with an emphasis on training and teamwork
• Have knowledge of the department procedures and standards; ensure the implementation all department procedures and standards
• Have a good understanding and ensure the team understanding of the Hotel’s emergency procedures, Hotel security, fire regulations and all health and safety legislation and ensure implementation of those related to your department
• Carry out any other reasonable task set by the Hotel's Management
Quyền lợi được hưởng
- Fully paid insurance regimes: social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance
- Get job-related professional training, opportunities for advancement
- Professional working environment with opportunities to learn and grow
Yêu cầu công việc
Assistant Front Office Managers serving Hilton brands are always working on behalf of our Guests and working with other Team Members. To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviors, skills, and values that follow:
• 2-3 years of related experience
• 2+ years of management or supervisory experience
• Knowledge of departmental and hotel operations
• Ability to read, write, and speak English language to communicate effectively
• Ability to exercise judgment in evaluating situations and in making sound decisions
• Excellent leadership, interpersonal and communication skills
• Strong organizational, planning and analytic skills
• A passion for delivering exceptional levels of Guest service
• Ability to work under pressure
It would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions
• A degree or diploma in Hotel Management or equivalent
• Fluency in other languages, Chinese, Korean, Japanese are preferable
• Previous experience working in management position in a luxury hotel environment
• Familiar with Property Management Systems; Opera system
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH MTV Chứng khoán Maybank Kim Eng (gọi tắt là “MBKE” hoặc “Công ty”) tiền thân là Công ty Cổ phần Chứng khoán Kim Eng Việt Nam được thành lập theo Giấy phép số 71/UBCK-GP ngày 14 tháng 12 năm 2007 của Ủy Ban Chứng khoán Nhà Nước (“UBCKNN”) và chính thức đi vào hoạt động tháng 4 năm 2008. 2 năm liên tục đoạt giải thưởng “Thương hiệu chứng khoán uy tín” 2009, 2010 do Hiệp Hội Kinh Doanh Chứng Khoán cùng một số tổ chức tài chính thực hiện
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các Bảo hiểm sức khỏe và bảo hiểm tai nạn cho nhân viên và người thân
- Được đóng các BHYT, BHXH, BHLĐ,.. theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Teambuilding
- Party
Lịch sử thành lập
- Ngày 14/12/2007, Công ty TNHH Maybank tiền thân là Công ty CP Chứng khoán Kim Eng Việt Nam được thành lập
- Tháng 4/2008, Công ty chính thức đi vào hoạt động
- Ngày 10/8/2012, Công ty được đổi tên thành Công ty Cổ phần Chứng khoán Maybank King Eng
- Ngày 3/1/2014, Maybank Investment Bank đã trở thành công ty chứng khoán đầu tiên tại Việt Nam có 100% vốn nước ngoài.
- Năm 2017, Công ty trở thành thành viên của Hiệp hội Kinh doanh Chứng Khoán Việt Nam
- Ngày 23/03/2022, Công ty chính thức được UBCKNN chấp thuận đổi tên thành Công ty TNHH Chứng khoán Maybank
- Năm 2022, Là thành viên của Hiệp hội Thị trường Trái phiếu Việt Nam
Mission
Cung cấp các dịch vụ tài chính và đầu tư chuyên nghiệp, giúp khách hàng đầu tư hiệu quả và bảo vệ tài sản của họ. Công ty đặt mục tiêu trở thành một trong những công ty chứng khoán hàng đầu tại các thị trường mà họ hoạt động, đồng thời đóng góp vào sự phát triển kinh tế của cả khu vực Đông Nam Á.