The job holder organize the implementation of strategic projects and take responsibility for the implementation results.
Key Accountabilities (1)
- Initiative Management
- Ensure the progress and results of the overall strategic project implementation during the design and pilot phases (including financial results, if any).
- Ensure progress and results during project implementation.
- Define scope, key deliverables, implementation timeline, required resources, project charter (principles) and ensure management of project scope changes, if any.
- Directing, guiding the implementation of diagnosis, design, pilot (1-2 rounds) of initiatives.
- Organize working programs on solving arising problems with the Division Director, Project Team and Executive Board.
- Solve difficult problems and report to the Block Manager and Project Implementation Team, if necessary.
- Provide technical support during the implementation phase (if required).
- Develop a professional training program to ensure that the project is implemented according to the original design.
- Report
- Report to Head of Digital Marketing and/or Chief Marketing Officer on project implementation progress and challenges that may arise during implementation (if any).
- Approve contents related to the initiative in internal communication, if necessary.
- Resource plananing và managment
- Develop resource plans for all phases of the project.
- Ensure the implementation of the financial objectives of the project.
- Determine the selection criteria and conduct interviews with project specialists.
- Building and improving the capacity of the group through training and mentoring programs.
- Conduct performance evaluation for project specialists.
- Build a culture and a healthy and cooperative working environment.
Head of Digital Marketing Performance & Management
Key Relationships - Direct Reports
Key Relationships - Internal Stakeholders
Marketing and all functional units in the bank: mainly with Business, RBG, CA, Strategy, Finance, Procurement, IT, Operations divisions.
Key Relationships - External Stakeholders
Service providers for TCB in media & digital marketing services, KOLs, online communities…
Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications
- Bachelor degree or higher, major in Marketing, Business Administration, Economics or other relevant areas
- Understanding digital marketing và financial and insurance products/services
- Strong understanding of strategy and budgeting.
Specialization: at least 08 years of experience in marketing và communications, prefered in banking và fincaical service industry
- Management: at least 04 years of expereince in people managent or equivalent position
- Business English standard of proficiency as required for the role
Công ty TNHH Xuất nhập khẩu và Dịch Vụ Anh Minh là một công ty thương mại chuyên về cung cấp máy móc, dụng cụ đo lường chính xác cho các hãng nổi tiếng trên thế giới: Mitutoyo, Carl Zeiss, Niigata Seiki, Nikon, Adcole, Osaka Seimitsu Kikai với các sản phẩm chính như máy đo tọa độ không gian 3 chiều (CMM), kính hiển vi đo lường, máy đo bánh răng và các dụng cụ đo lường như thước kẹp, thước đô độ cao, Pan-me, đồng hồ so, dụng cụ đo lỗ, trục chuẩn, dưỡng kiểm ren…
Chúng tôi luôn nỗ lực không ngừng nhằm mang lại sự hỗ trợ toàn diện nhằm thỏa mãn tối đa nhu cầu của khách hàng thông qua việc mở rộng kinh doanh và bổ sung thêm nhiều sản phẩm cho dây chuyền sản xuất như: KYOWA, IMADA, THK, MISUMI, FUJI ELECTRIC, NITTO KOHKI…Hiện nay chúng tôi là nhà phân phối chính thức các thiết bị khí nén của SMC, thiết bị phòng sạch của SHIN-EI SANGYO, dụng cụ cầm tay của ESCO tại Việt Nam