Việc làm Quốc Tế Anh Duy

Cập nhật 23/10/2024 08:51
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Cty TNHH Quốc Tế Anh Duy
Designer Supervisor
Quốc Tế Anh Duy
22 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 18/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 119 121 Ung Văn Khiêm, Phường 25, Bình Thạnh, Hồ Chí Minh
JobsGo

Tính chất công việc

Full-time

JobsGo

Vị trí/chức vụ

Trưởng nhóm/Trưởng phòng

JobsGo

Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

Đại Học

JobsGo

Yêu cầu kinh nghiệm

Trên 3 năm

JobsGo

Ngày đăng tuyển

16/09/2024

JobsGo

Số lượng tuyển

Không giới hạn

JobsGo

Yêu cầu ngôn ngữ

Không
JobsGo

Yêu cầu độ tuổi

Không

JobsGo

Yêu cầu giới tính

N/A

JobsGo

Kĩ năng

Thiết Kế 2D , Thiết Kế Sản Phẩm

Mô tả công việc

As a Design Supervisor at Minthcare, you are responsible for delivering new outstanding design ideas for always-on and campaigns of the Minthacare brand portfolio. You are supervising an internal team of crafters and external resources for producing artwork & assets that are meeting marketing and brand objectives..You are also directly responsible for the production and design of all collaterals, assets, materials for integrated marketing campaigns on multichannel platforms (online and offline, retail and e-commerce, media and KOLs, medical and partners)..

Scope of Responsibilities

  • Creative strategy: Lead the development and implementation of creative strategies that align with Minthacare’s marketing and branding objectives. Propose big ideas for the main campaigns of the portfolio of Minthacare brands. Propose activities and engagement strategies to engage on all channels with partners and customers. Propose and optimize the adaptation of existing contents from other countries or from headquarters to be used in Vietnam.

  • Ideation: Provide creative direction and ideation for all marketing campaigns, ensuring that concepts are on brand, visually compelling, and aligned with target audience preferences.

  • Creative ownership: Oversee the work of designers, writers, and other internal and external creative professionals, providing art direction and feedback to ensure that all creative output meets Minthacare’s standards for quality and brand consistency.

  • Creative localisation: Ensure the good localisation and adaptation of content coming from HQ or other countries to resonate for the Vietnam market.

  • Creative consistency: Manage the brand’s visual identity, ensuring consistency across all touchpoints, including packaging, advertising, and social media.

  • Art direction: Provide art direction for all creative projects, ensuring that design elements are on brand, visually appealing, and effective in communicating key messages.

  • Resource management: Develop and maintain budgets for all creative projects, and manage resources to ensure efficient and effective use of funds.

Yêu cầu công việc

  • Agility: Manage multiple projects and brands simultaneously, balancing competing priorities and deadlines, and ensure that all projects are delivered on time, on budget, and to the company’s standards for quality.

  • Creative innovation: Stay up-to-date on industry trends, competitive landscape, and customer preferences to inform the company’s creative direction and ideation. Ability to think creatively and develop new ideas that differentiate our products from competitors while maintaining the medical USP of the products.

  • Collaboration: Engage with cross-functional teams to ensure that creative concepts align with product development and launch timelines. Ability to work effectively with all teams in the Minthacare organizational structure: with the HQ of the brands, with other departments of the company, with peers in other countries, with the brand representatives.

  • Company culture: Foster a culture of creativity and innovation within the team and across the organization, encouraging team members to share ideas and experiment with new approaches.

  • Time management: Excellent time management skills to prioritize tasks and meet deadlines.

Quyền lợi được hưởng

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Cty TNHH Quốc Tế Anh Duy
Quốc Tế Anh Duy Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:

Bắt đầu với Công ty TNHH Quốc Tế Anh Duy thành lập năm 1999, Anh Duy Group hiện là một nhóm các công ty hàng đầu trong lĩnh vực phân phối, tư vấn, lắp đặt và cho thuê thiết bị âm thanh cao cấp của các thương hiệu lớn trên thế giới tại thị trường Việt Nam:

Anhduy Audio: Chuyên phân phối thiết bị âm thanh gia dụng – hệ thống nghe nhạc xem phim gia đình, karaoke.. Thương hiệu phân phối: Denon, Jamo, Klipsch, Accuphase, Cambrige, Tannoy, Unison Research, Sonus faber, Monitor Audio, Monster Cable, Martin Logan, vv.

Basao Audio: Chuyên phân phối thiết bị âm thanh chuyên nghiệp – phòng thu, rạp chiếu phim, nhà hát, sân vận động, phòng họp, nhà hàng khách sạn… Thương hiệu phân phối: AKG, dbx, JBL, Studer, Soundcraft, Lexicon, Crown, BSS, Digitech, vv.

Namsao Media: Chuyên cung cấp giải pháp âm thanh, cho thuê thiết bị biểu diễn

Những nghề phổ biến tại Quốc Tế Anh Duy

Bạn làm việc tại Quốc Tế Anh Duy? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Quốc Tế Anh Duy

Quốc Tế Anh Duy

Click để đánh giá