Mô tả công việc
- Receive customer feedbacks from US, classify, evaluate and check the validity of related documents to make decision on the refund process;
- Daily pulling all supporting documentation; Sales Invoice, Delivery Receipt or Tracking information, Credit Card Slip to complete the package of report;
- Daily Contact Corporate Escalations for assistance regarding “Quality, Missing Credit, or Returned items for Credit” disputes as needed;
- Create response letter and submit all supporting documentation to Americanepress.com or sending email to related department in term of Visa/ Mastercard/ Discover issue;
- Working with other departments in US for solving customer dispute, maintain customer satisfaction;
- Update the dispute cases status to Vietnam team leader;
- Daily update the data of Power BI.
Yêu cầu công việc
1. Education
- Bachelor’s Degree in Finance & Accounting/Business Administration/ English Language, etc.;
2. Experience:
- 1-2 years ofexperience in customer care and support
3. Skills and Abilities
- Fluent English communication;
- Honesty, integrity, reliable andhard working;
- Numerate, analytical, logical mindset;
- Good communicatingand negotiating skills;
- People-oriented, fast-changing and multi-tasking ability;
- Strong problem-solving skill;
- Strong using Excel and common office software applications skill is a plus.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Evergreen Logistics provides freight forwarding, logistics operations, customs brokerage, warehousing and distribution, project shipment, advanced IT platforms and customized total solutions - all with value-added services.
The experienced and professional team of our own offices in mainland China, Taiwan, Hong Kong, and Southeast Asia as well as agents in North Asia, the Americas, Europe, the Mediterranean, Australia, and Africa provides our valuable business partner with the most cost-effective and time-critical solutions. Via a single platform, our worldwide IT solutions provide real-time data to customers wherever they are in the world.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Teambuilding
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2008
Mission
- Luôn nghiên cứu, phát triển các giải pháp kỹ thuật công nghệ mới nhằm phụ vụ và đem lại sự hài lòng đến Quý Khách Hàng.