Việc làm Evergreen

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Evergreen Logistics VN CO., LTD
Customer Service Specialist
Evergreen
8 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Đồng Nai
Mô tả Công việc
Ensure the customer side and internal factory always be connected to avoid any miscommunication. Convey customer demand, find the right person in charge and provide timely action. "Customer-first" is the discipline that this role needs to bear in mind always, the prompt action we take and service quality we provide may possibly decide how fast the company business grow and how concrete the relationship with customers stand.
1. Order Management
1.1 Have customers' orders input in CMP/SAP and provide order confirmation timely.
1.2 Delivery schedule update and follow-up timely.
1.3 Quick action and responsiveness to customer's inquiries.
2. CRD (Customer Required Delivery Date) update
1.1 Keep all outstanding sales orders updated in SAP.
1.2 Timely delivery update and follow-up to customer.
1.3 Timely ship alert provide when shipment arranged.
3. DN (Delivery Note) creation
On time DNs creation and monitoring in SAP to ensure shipments arranged to customer as committed.
4. RMA (Returned Materials Analysis) management
4.1 Timely proceed of customer RMA request, create ticket in CMP/Salesforce, input into SAP.
4.2 Weekly RMA status update/ FAR sending/replacement order creation/return shipment arrange.
5. Credit management
5.1 Assist sales and financial team to interactively communicate with customers for on time payments.
5.2 Timely follow-up for the past due payment until paid.Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's Degree, prefer in Foreign Language, Business, Trade, Supply Chain Management or equivalent specializations.
2+ year of experience on customer service in manufacturing company which focus on problem analysis and resolution on customer-related issues
Demonstrated ability to achieve results independently or working with others
Ability to recommend and implement improvements
Excellent interpersonal and communication skills
Experience with networked PC based computer systems.
Ability to handle multiple priorities involving external and internal priorities
Ability to excel in a cross-organizational, cross cultural, global team environment
Excellent English skills, especially Oral & Writing skills.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà Báo Phụ Nữ, Số 311 Điện Biên Phủ, Phường 04, Quận 3,

Evergreen Logistics provides freight forwarding, logistics operations, customs brokerage, warehousing and distribution, project shipment, advanced IT platforms and customized total solutions - all with value-added services.

The experienced and professional team of our own offices in mainland China, Taiwan, Hong Kong, and Southeast Asia as well as agents in North Asia, the Americas, Europe, the Mediterranean, Australia, and Africa provides our valuable business partner with the most cost-effective and time-critical solutions. Via a single platform, our worldwide IT solutions provide real-time data to customers wherever they are in the world.

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
  • Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch hằng năm 
  • Teambuilding
  • Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao

Lịch sử thành lập 

  • Được thành lập vào năm 2008

Mission

  • Luôn nghiên cứu, phát triển các giải pháp kỹ thuật công nghệ mới nhằm phụ vụ và đem lại sự hài lòng đến Quý Khách Hàng.

Những nghề phổ biến tại Evergreen

Bạn làm việc tại Evergreen? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Evergreen

Evergreen

Click để đánh giá