Established in 2010, Knorex is a cutting edge advertising technology MNC with offices across USA, Australia, China, Singapore, Vietnam, India, Thailand and Malaysia. Knorex provides Precision Performance Marketing products and solutions to the world's leading brands and media agencies. With its full-stack platform, Knorex XPO™ (https://xpo.knorex.com) supplies the technology platform to deliver the right marketing message to the right audience at the right moment and right place, underpinned by a multi-layered data-driven approach. Knorex XPO shields its customers from dealing with the complexity and fuss while delivering immersive, dynamic and personalized marketing experiences that connects with their users. Knorex also provides managed services to complement its offering.
Key Responsibilities
- Develop clever algorithms and pragmatic solutions to our data analytics problems
- Develop metrics to measure the outcome/impact of your introduced solutions
- Develop and maintain API to support other teams in retrieving the metrics
- Work with other members to implement and integrate into our existing systems
- Document and improve the solutions over time
- Evaluate and identify new technologies for implementation
- Communicate with our business and technical teams to understand the analytics requirements
- Respond and follow up to incorporate feedback and draw new insights
- Prioritize tasks to meet multiple deadlines
- At least 2 years of experience for similar positions
- Must be proficient in either Python, Scala, Spark or NodeJS
- Proficiency in multiple languages listed above is a plus
- Knowledge in MongoDB is nice to have
- Good knowledge of algorithms and data structures
- Experience with ad serving, ad tracking and optimization is a plus
- Strong in analytics and problem solving technique
- Willingness to learn and able to pick up new technology or new concepts fast;
- Able to work independently as well as in collaborative mode with minimum supervision;
- Work productively even under pressure;
- Possess good work ethic, attitude with good follow-through;
- Excellent communication in written and spoken English
- Attractive salary
- Quarterly bonus scheme
- Comprehensive Health Insurance Coverage
- Macbook provided
- Ample opportunities to grow. You get to propose your own ideas and see it through
- Work with passionate, talented and driven colleagues who get things done!
- Opportunity to work cross-country and with variety of projects of different nature
- Challenging and exciting problems that await you to solve
- Personal Development Fund for courses and materials
Global Fashion Group (GFG) là điểm đến thời trang và phong cách sống hàng đầu tại các thị trường đang phát triển trên khắp LATAM, SEA và ANZ. Từ nhân viên đến khách hàng và đối tác của chúng tôi, chúng tôi tồn tại để trao quyền cho mọi người thể hiện con người thật của họ thông qua thời trang. Ba nền tảng thương mại điện tử của chúng tôi: Dafiti, ZALORA và THE ICONIC kết nối nhiều thương hiệu quốc tế, địa phương và thương hiệu riêng với hơn 800 triệu người tiêu dùng từ các nền văn hóa và lối sống đa dạng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các BHXH, BHYT,...
- Được tham gia bảo hiểm AON.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Party cuối tuần
Lịch sử thành lập
- Trong năm 2011 và 2012, các công ty khu vực của GFG bắt đầu hoạt động với mô hình kinh doanh bán hàng tồn kho cho khách hàng từ chính kho hàng của mình.
- Từ năm 2013, các công ty trong khu vực GFG bắt đầu tạo nhãn hiệu riêng của họ , chẳng hạn như Lost Ink và ZALORA (trước đây là Ezra).
- Global Fashion Group (GFG) được thành lập vào năm 2014 thông qua việc hợp nhất các công ty thời trang thương mại điện tử trong khu vực được hỗ trợ bởi Kinnevik và Rocket Internet . Các công ty khu vực của nó Dafiti, lamoda, THE ICONIC , ZALORA và Jabong
- Vào tháng 4 năm 2015, Romain Voog được bổ nhiệm làm giám đốc điều hành của GFG. Anh ấy đã giữ vai trò này trong khoảng 3 năm.
- Vào năm 2016, GFG đã triển khai nền tảng Marketplace trên khắp các thị trường trọng điểm để bổ sung cho mô hình dẫn đầu về hàng tồn kho truyền thống của mình.
- Tháng 4 năm 2017, GFG đã bổ nhiệm Cynthia Gordon, thành viên hội đồng quản trị của Kinnevik, làm Chủ tịch mới của Hội đồng quản trị GFG .
- Tháng 2 năm 2018, Patrick Schmidt và Christoph Barchewitz được bổ nhiệm làm đồng giám đốc điều hành, kế nhiệm Romain Voog.
- Tháng 7 năm 2019, nó hiện đã được niêm yết trên Sở giao dịch chứng khoán Frankfurt (ký hiệu: GFG)
Mission
Cung cấp trải nghiệm mua sắm trực tuyến cao cấp và đa dạng cho khách hàng trong ngành công nghiệp thời trang trực tuyến.
Review Global Fashion Group
Office đẹp nhiều đồ chơi nhưng k nhiều đồ ăn(rv)
Lương trả ngang market, không quá cao cũng không quá thấp (rv)
Như gia đình thứ hai