Founded in 2009, Knorex (https://knorex.com) is a technology company that provides programmatic advertising products and solutions to marketers to connect in real-time to their desired audience worldwide. Through its flagship universal marketing platform, Knorex XPO unifies the connectivity to each of the major marketing channels including social media, search, connected TVs/OTTs, video, audio, display/native, and email, in one place, while simplifying execution and optimization across these channels through AI automation. Knorex operates across the US and APAC.
Why Knorex
We are constantly on the lookout to recruit the best and the brightest - from engineering to sales to account management to operations and HR.
Knorex offers you many different opportunities to scale your ambition and creativity far and beyond. We embrace a dynamic and pragmatic way of doing things, setting ourselves up for long term achievement yet relentlessly focused on delivering the short term goals. If you love the joy of building stuffs and seeing them grow, growing yourself and others in the process, and challenging yourself to do stuffs that you once thought impossible, we invite you to explore a career with us.
Key Responsibilities
- Plan, organize and develop new ideas/features for our dynamic ads platform
- Work with other members to develop and integrate new features including other third-party systems and plugins into our platform
- Document and maintain software functionalities
- Evaluate and identify new technologies for implementation and incorporation
- Communicate with our business and product heads to understand clients' requirements
- Respond and follow up to incorporate feedback and draw new insights
- Prioritize tasks to meet multiple deadlines
- At least 4 years of working experience
- Backend must have: Java, SpringBoot, MySQL
- Backend desirable: Hibernate, NodeJS, MongoDB
- Ability to do full-stack is an added advantage
- Possess at least a Degree or Diploma in any field, preferably computer science / IT related
- Willingness to learn and able to pick up new technology or new concepts fast
- Able to work independently as well as in collaborative mode with minimum supervision
- Work productively even under pressure
- Possess good work ethic, attitude with good follow-through
- Excellent communication in written and spoken English
- Competitive Salary, quarterly bonuses, and 13th month salary
- SHU Insurance as law stipulated
- Premium Bao Viet Health Insurance
- W3F (Work, Wellbeing, Welfare) Fund for courses, materials, personal health and wellbeing
- Macbook provided
- Ample opportunities to grow. You get to propose your own ideas and see it through
- Work with passionate, talented and driven colleagues who get things done!
- Opportunity to work cross-country and with variety of projects of different nature
- Challenging and exciting problems that await you to solve
- Comprehensive Health Insurance Coverage
Global Fashion Group (GFG) là điểm đến thời trang và phong cách sống hàng đầu tại các thị trường đang phát triển trên khắp LATAM, SEA và ANZ. Từ nhân viên đến khách hàng và đối tác của chúng tôi, chúng tôi tồn tại để trao quyền cho mọi người thể hiện con người thật của họ thông qua thời trang. Ba nền tảng thương mại điện tử của chúng tôi: Dafiti, ZALORA và THE ICONIC kết nối nhiều thương hiệu quốc tế, địa phương và thương hiệu riêng với hơn 800 triệu người tiêu dùng từ các nền văn hóa và lối sống đa dạng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các BHXH, BHYT,...
- Được tham gia bảo hiểm AON.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Party cuối tuần
Lịch sử thành lập
- Trong năm 2011 và 2012, các công ty khu vực của GFG bắt đầu hoạt động với mô hình kinh doanh bán hàng tồn kho cho khách hàng từ chính kho hàng của mình.
- Từ năm 2013, các công ty trong khu vực GFG bắt đầu tạo nhãn hiệu riêng của họ , chẳng hạn như Lost Ink và ZALORA (trước đây là Ezra).
- Global Fashion Group (GFG) được thành lập vào năm 2014 thông qua việc hợp nhất các công ty thời trang thương mại điện tử trong khu vực được hỗ trợ bởi Kinnevik và Rocket Internet . Các công ty khu vực của nó Dafiti, lamoda, THE ICONIC , ZALORA và Jabong
- Vào tháng 4 năm 2015, Romain Voog được bổ nhiệm làm giám đốc điều hành của GFG. Anh ấy đã giữ vai trò này trong khoảng 3 năm.
- Vào năm 2016, GFG đã triển khai nền tảng Marketplace trên khắp các thị trường trọng điểm để bổ sung cho mô hình dẫn đầu về hàng tồn kho truyền thống của mình.
- Tháng 4 năm 2017, GFG đã bổ nhiệm Cynthia Gordon, thành viên hội đồng quản trị của Kinnevik, làm Chủ tịch mới của Hội đồng quản trị GFG .
- Tháng 2 năm 2018, Patrick Schmidt và Christoph Barchewitz được bổ nhiệm làm đồng giám đốc điều hành, kế nhiệm Romain Voog.
- Tháng 7 năm 2019, nó hiện đã được niêm yết trên Sở giao dịch chứng khoán Frankfurt (ký hiệu: GFG)
Mission
Cung cấp trải nghiệm mua sắm trực tuyến cao cấp và đa dạng cho khách hàng trong ngành công nghiệp thời trang trực tuyến.
Review Global Fashion Group
Office đẹp nhiều đồ chơi nhưng k nhiều đồ ăn(rv)
Lương trả ngang market, không quá cao cũng không quá thấp (rv)
Như gia đình thứ hai