Mô tả công việc
2. Master the profession, build regulations, understand the Building to guide, answer questions from residents, customers ... of the building, direct contact information to get information (if possible and allowed),
3. To be responsible for managing the lobby work such as: Answer the phone, transfer calls, receive messages, deliver letters and ensure that the recipient's address is correct, compose letters and parcels, arrange letter neatly and put it in the customer's mailbox, ensure that the reception area and the lobby are always clean, manage the Building Management's notices in the lobby,
4. Manage incoming and outgoing faxes, storage when requested,
5. Collect resident’s fees and pay them to the Project Accountant according to regulations (if any),
6. Keep contact information to coordinate, support departments into the building operation,
7. Always update and maintain all customer information (especially customer phone book) on the computer, accurately record customer signatures,
8. Always improve knowledge about handling emergency situations in the building according to the process,
9. Report directly the daily / weekly work of the Receptionist to the Direct Manager, Property Manager as prescribed.
Quyền lợi được hưởng
- Môi trường chuyên nghiệp
- Ngoài bảo hiểm theo Luật, còn có Gói bảo hiểm tai nạn 24/7
- Có cơ hội thăng tiến trong công việc.
Yêu cầu công việc
- High school degree or higher,
- Hospitality / tourism/ reception services available
- Proven work experience as a Receptionist, Customer Services or similar roles
- Be impartial, progressive, highly responsible, Service awareness and good compliance, able to work in shifts.
- Intermediate to advanced skills with Microsoft Office Suite (e.g. Word, Excel, Outlook)
- Good listening, questioning and presentation skills. Know basic data analysis, able to write documents/ letters, read comprehension and properly implement the processes and related work instruction.
- Excellence verbal communication English
Yêu cầu hồ sơ
GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành