Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Provide operation support and propose operational solutions for ongoing journeys to ensure a seamless user journeys: address user issues, and collaborate with operational stakeholders (Product; Customer, IT ...) in case of system errors.
- Participate in the development and implementation of the project
- Participate in the development of product digitization features in the customer journey
- Support to design and develop digital products & features (part of the digital journey) according to Agile methodology
- Coordinate with related departments (Products, OPS, IT) to support the development of initiatives, digitization projects, launch (go-live), monitor performance to achieve expected results
- Responsible for supporting the development of a specific implementation timeline and implementing, monitoring the implementation of digital initiatives/projects to ensure the correct implementation according to the timeline approved by the BOD
- Responsible for monitoring, updating and reporting to the manager on implementation progress, costs and issues during implementation;
- Responsible for working with related units to assist in solving arising problems/risks during implementation/project monitoring/initiatives/change requests
- Prepare reports for management and deliver to related parties
- Communicate with related party to update about project progress
- Creative thinking, propose new digital solutions/journeys to enhance CVP, process & service providing for business units.
- Report issues to line managers in assigned tasks
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor Degree in Business/ Banking/ Finance/ Information Technology
- At least 2 - 4 years of experience in project management/product development, especially in digital journeys/products related to retail credit card & consumer lending products
- Language requirements – Fluent Vietnamese & English
- Computer skills: skills in Microsoft Office applications (Powerpoint, Project)
- Good communication and presentation skills
- Problem solving and negotiation skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành