Việc làm GM HOSPITALITY GROUP

Cập nhật 28/09/2024 09:12
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
GM PREMIUM HOTEL
Marketing Coordinator
GM HOSPITALITY GROUP
35 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Develop and implement plans and activities related to the (marketing) communication of brands and products, so as to meet the preconditions set by clients and goals related to the form of communication, marketing impact, schedule and costs.

The job exist in OpCo’s where a substantial part of the product portfolio is accompanied by a well defined marketing communication program. Usually, this program is developed by the Marketing Manager of the OpCo as part of the marketing and sales strategy of the OpCo. Job holder takes care of the operational roll-out of the marcom program.

Job Description:

  • Organize and oversee advertising/ communication campaigns, exhibitions and promotional events.
  • Conduct market research and analysis to evaluate trends, brand awareness and competition ventures.
  • Initiate and control surveys to assess customer requirements and dedication
  • Work closely with team to write and proofread marketing copy for diverse marketing distributions (brochures, press releases, websites materials etc.)
  • Communicate with target audiences, build and develop customer relationships
  • Assist in the development and implementation of the company’s brand strategy
  • Maintain a directory and inventory of sales support materials, ensuring all resources are current and accurate, and coordinate the creation of new materials as needed
  • Continually seek and research new sources of prospective customer data, and provide recommendations to sales and marketing leadership
  • Support in analyzing market data to develop sales strategies, and define product objectives for effective marketing communications plans
  • Work closely with Sales, Technical and other cross-functional teams to enhance existing products and develop new products.
  • Coordinate to conduct product training for Sales and Technical teams
  • Monitor market trends, analysis consumer markets activities to identify opportunities
  • Maintain and update customer databases
  • Liaise with internal and external teams to ensure that tasks are completed and programmes are delivered on time
  • Other duties as assigned

Skills and Qualifications:

  • At least 3 years of experience as a marketing coordinator
  • Bachelor’s degree in marketing, business administration or relevant field
  • Highly effective cross-functional team management
  • Good writing, communication, and presentation skills
  • Exceptional writing and editing skills
  • Digital marketing knowledge is an advantage
  • Good understanding of market research techniques, data analysis and statistics methods
  • Good at Vietnamese and English

Our organisation:

Nutreco is a global leader in animal nutrition and fish feed. Our advanced nutritional solutions are at the origin of food for millions of consumers worldwide. Quality, innovation and sustainability are guiding principles, embedded in the Nutreco culture from research and raw material procurement to products and services for agriculture and aquaculture. Experience across 100 years brings Nutreco a rich heritage of knowledge and experience for building its future.

Equal Opportunity Employer:

Nutreco is an equal opportunity employer; applicants are considered for all roles without regard to race, color, religious creed, sex, national origin, citizenship status, age, physical or mental disability, sexual orientation, marital, parental, military status or any other status protected by applicable local law. Please advise us at any point during the recruitment and selection process if you require accommodation. Nutreco is committed to compliance with all applicable legislation, including providing accommodation for applicants with disabilities.
Khu vực
Báo cáo
GM PREMIUM HOTEL
GM HOSPITALITY GROUP Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Phố Hàng Bông, Hoàn Kiếm

GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2017

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại GM HOSPITALITY GROUP

Bạn làm việc tại GM HOSPITALITY GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GM HOSPITALITY GROUP

GM HOSPITALITY GROUP

Click để đánh giá