Việc làm GM HOSPITALITY GROUP

Cập nhật 01/10/2024 11:05
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
GM PREMIUM HOTEL
Guest Service Supervisor
GM HOSPITALITY GROUP
40 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 8 - 12 triệu
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 21/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Sơn Trà - Đà Nẵng

Mô tả công việc

  • Perform Brand’s Services behaviours in daily operation basic towards the guests
  • Ensure consistency service within the department
  • Sharing guest feedback to the team
  • Manage all requests made by guests, or special request from guest that your staff reported to you.
  • Assisting with Guests complaints, call manager when Guests have problem
  • Take care and support GSA team to resolve problem when Guest request.
  • Ensure GSA staff can do smooth check in and check out, support Guest to handle their request.
  • Supervise front office operations during assigned shift including:
  • Maintenance of guest information
  • Maintenance of information about local events
  • Supervise GSA team to follow SOPs and do the right thing
  • Compile occupancy statistics
  • Supervise the use of he public address system
  • Supervise group bookings with Check in, Check out process and Billings.
  • Prepare reports
  • Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
  • Set target for Upselling, Member Enrollment, Tripadvisor


Quyền lợi được hưởng

  • 100% salary & service charge in 60 days of probation
  • Mandatory insurances in accordance with Vietnamese Law
  • Accidental insurance 24/24
  • Annual leave from 14 days, 2 days off per week
  • Provided uniform, duty meal and transportation
  • Shared accommodation (applied for non Danang residents)
  • HealthCare insurances for loyalty team members
  • IHG brand standard training
  • Other benefits as per the company/ IHG policies

Yêu cầu công việc

Required Skills –


  • Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
  • Able to speak, read and write English
  • Good speaking skills
  • Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
  • Problem solving, motivating, organizational and training abilities

Qualifications –

  • Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

Experience–

  • 2 years experience preferably in a hotel of similar size and complexity and including supervisory experience or training.
  • Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation

Yêu cầu hồ sơ

Apply in English
Khu vực
Báo cáo

GM PREMIUM HOTEL
GM HOSPITALITY GROUP Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Phố Hàng Bông, Hoàn Kiếm

GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2017

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại GM HOSPITALITY GROUP

Bạn làm việc tại GM HOSPITALITY GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GM HOSPITALITY GROUP

GM HOSPITALITY GROUP

Click để đánh giá