Việc làm GM HOSPITALITY GROUP

Cập nhật 01/10/2024 11:05
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
GM PREMIUM HOTEL
Customer Support Tiếng Nhật (T2-T6)
GM HOSPITALITY GROUP
40 việc làm 9 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 14 - 17 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
1. Customer Service (70%) - 1st priority
B2C and B2B support
Analyse and troubleshoot technical issues reported from global users
Research and identify solutions, provide prompt and accurate feedback to customers
Guide users through a series of actions via phone, email or chat, to ensure that all their problems have been resolved
Report any unresolved issues to the person in charge of the Product or Engineering team accordingly
Ensure all issues are properly logged
Collect user's feedback, propose initiatives for continuous improvement of the agental support process, and provide useful insights for product development
Prepare accurate and timely reports regarding customer complaints/ bug reports/ content errors and Take Appropriate Action.
2. Partnership support (15%) - 2nd priority
Affiliate support
Partnership support: Handle inquiries and requests from global partners to ensure satisfaction and seamless experience with our product.
3. Operation optimizer (Flexible 15%) - 3rd priority
Documenting every interaction between customers and support team (FAQs), keep the knowledge base to be updated for both internal and external usage.
Ad Hoc tasks assigned by manager to balance working capacity1 to 2-year experience in a similar position in startup companies or fast-moving environments.
Proficient in using common computer/technology applications
Have a flexible, resilient, and positive can-do attitude, have initiative, and be proactive in problem-solving beyond the call of duty
Meticulous, excellent organizational skills, customer-oriented with an ability to prioritize important projects and handle high pressure
Understanding Japanese culture and excellent in written/verbal Japanese communication (N2 or N1 degree)
Having intermediate level of using English in 4 skills (Read, Write, Speak and Listening)Competitive compensation
Flexible working hour (Mon-Fri 9AM - 6PM), hybrid working
Up to 16 days Annual leave, 1 Birthday leave, 1 Christmas leave
Premium health insurance and annual health check-up to keep you in top shape
Full social insurance
Free ELSA Premium courses to polish your language skills
Sponsorship for online or external courses - learn and grow on us!
Annual company trips and monthly happy hours - work hard, play hard!
Experience the true spirit of a fast growing and well funded Silicon Valley startup
Opportunities to grow professionally and play a critical role to shape the next stage of our company's growth
Opportunity to create an impact on the lives of 1.5 billion language learners around the world
Khu vực
Báo cáo

GM PREMIUM HOTEL
GM HOSPITALITY GROUP Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Phố Hàng Bông, Hoàn Kiếm

GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2017

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại GM HOSPITALITY GROUP

Bạn làm việc tại GM HOSPITALITY GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GM HOSPITALITY GROUP

GM HOSPITALITY GROUP

Click để đánh giá