Mô tả công việc
Ensures that all Housekeeping staff perform duties in accordance with hotel policy.
Assists the Executive Housekeeper in formulating and establishing plans for all aspects of Housekeeping management and operation.
Represents the Housekeeping Department when Executive Housekeeper is not available.
Assists the supervision of Housekeeping staff to ensure that all daily activities meet compliance with housekeeping procedures and service standards.
Plans and coordinates an action plan for daily work schedules including special activities and reports depending on occupancy.
Distributes and supervises the daily work schedules, reports, and assignments to Housekeeping staff.
Supervises a daily inspection program to ensure guest rooms, back of the house and public areas are clean and supplied with necessary items and services.
Liaises with Floor Supervisor, Public Area Supervisor, Linen Supervisor and Laundry Supervisor to coordinate planning and scheduling for regular activities.
Conducts regular inventories of linen, supplies and uniforms ensuring required stocks are maintained.
Reports problems with materials and equipment to Executive Housekeeper.
Responds to guest requests and immediately handles problems and complaints about housekeeping functions to maximize guest satisfaction.
Administers staff rosters and schedules to ensure all Housekeeping functions are maintained and to minimize overtime payment.
Performs other duties as assigned by the Executive Housekeeper.
Quyền lợi được hưởng
Attractive remuneration package and 13th month salary;
Up-sale policy with attractive compensation.
Local and International training course;
Uniform and duty meal provided by hotel;
Annual vacation, annual health check and other benefits according to hotel's policies;
Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties.
Yêu cầu công việc
Good command of English communication
Great personality and positive attitude
The ability to build good working relationships with colleagues at all levels.
Good time management skills
Computer literate, knowledge of PMS
Good communication and training skills
Energetic, friendly, flexible, motivated and able to work independently
Yêu cầu hồ sơ
Vui lòng gọi số 0258 388 0000 để biết thêm thông tin về công việc.
GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành