The Position
Your Opportunities
- You regularly monitor sales performance and follow up with the sales team for the leads and demands that generate from clinical departments
- You develop and implement marketing plans for the responsible product group. Planning and execute all activities related to the Disease Area in charge
- You drive Roche’s products through their lifecycle and supports their appropriate use, which includes but not limited to non-promotional and promotional activities and interactions in order to convey key clinical data and product information to HCPs such as face to face discussion with individual/group of HCPs, educational events, and advisory boards, sharing products’ merits with HCPs in a truthful, factual, up-to-date, fair and balanced manner by relevant evidence and data
- You build a plan to develop and increase the level of understanding and awareness amongst HCPs for targeted product group
- You build and develop KOLs to engage and deliver the key messages
- You will be responsible for detailing product group in charge actively to ensure HCPs understand the role of Diagnostics and the intended uses of assays
- You plan and implement the Group presentation to targeted clinicians
- You coordinate with PMs to roll-out the MKT plan including organizing Regional/ National congresses
Education and Qualification:
- You have a bachelor in Medical, Pharmacy, Biotech, Life Science or relevant industry
- You minimum 3 year experience in Sales in Multinational companies
- You have effective communication skill
- You have good interpersonal skill
- You have creative problem solving and negotiation skill
- You have customer complaint handling skill
- You have time management skill
At Roche, more than 100,000 people across 100 countries are pushing back the frontiers of healthcare. Working together, we’ve become one of the world’s leading research-focused healthcare groups. Our success is built on innovation, curiosity and diversity.
Roche is an Equal Opportunity Employer.
GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành