Minimum 3 years of experience in Customer Service Specialist/Customer Care Specialist/Customer Relationship Specialist positions or related roles, and at least 1 year of experience in managing a team of 7 to 10 members.Bachelor's degree or higher in fields such as Psychology, Education, Social Sciences, Finance, Banking, International Business, Commerce, etc.Proficient in English communication, with an IELTS score of 6.5 or above or equivalent certifications/qualifications (mandatory requirement).Strong communication skills (both with customers and internal stakeholders), flexible problem-solving abilities, negotiation skills, and negotiation.Age between 25 - 35 years old, in good health condition, and able to work night shifts.Proficient in time management, task progress management, and tight team management in a high-pressure environment.Preference will be given to candidates who:Can start working immediately, attend interviews, and start work promptly.Have previous experience working in banks/financial organizations and possess a solid understanding of customer service practices.Have previously worked with US banks.Quyền lợi
High salaries for high performance; Official Salary: 25.000.000 VND + Bonus.Work in a foreign-friendly and professional environment.Full participation in social insurance according to government regulations.Annual regular health check-ups.Team building activities and a 13th-month salary based on the company's business performance.Receive comprehensive training on company processes before starting work - continuous supervision and guidance from management until proficiency is achieved.The company provides all the necessary work equipment.Training on software usage such as CRM, ZOOM as required by the company.Access to a pantry with free tea, snacks, coffee, noodles, etc., daily. Microwave, refrigerator, hot and cold water dispenser with a view of the city.Separate resting area during lunch break.Working environment: young, dynamic, productive & speed-focused with various departments and over 60 employees.Competitive salary commensurate with capabilities. Fair evaluation and opportunities for career advancement.JOB DETAILS:Employment type: Full-time (Night shift).Industry: Financial services in the US market (No insurance, No lending).Working hours: 22:30 - 07:30, 5 days/week (working by US business hours).Location: 60/15 Ly Chinh Thang Street, District 3, HCM City.Join our dynamic team and be part of an organization dedicated to delivering exceptional service and support to our valued clients across the United States. Apply now and embark on a rewarding career journey with Outsource Solutions!
GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành