Việc làm GM HOSPITALITY GROUP

Cập nhật 01/10/2024 11:05
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
GM PREMIUM HOTEL
Marketing Manager
GM HOSPITALITY GROUP
40 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 23/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

I/ INTRODUCTION

LitGroup takes great pride in being a reputable and professional data solution provider catering to the needs of e-commerce businesses. We aim to offer our valued customers the utmost quality and security data processing experience. Established in 2011, LitGroup holds ownership of 3 brands: LitExtension, LitCommerce, and Litos. We’re supporting more than 200 e-commerce platforms in over 80 countries worldwide, garnering a remarkable customer satisfaction rate of over 90%.

To expand our service offering globally, we are actively seeking talents with a sense of responsibility, trustworthiness, optimism, and a passion for continuous learning. If you’re searching for a company with a professional environment and ample development opportunities, LitGroup is the perfect fit for you. 

We are currently in the process of recruiting a Marketing Manager. For additional information, please refer to the details provided below.

Working time: Monday to Saturday Morning

Working location: 10th Floor, Lilama Office Building, no.56 To Huu Street, Trung Van ward, Nam Tu Liem district, Hanoi.

For more details, please visit us:

  • Website: litgroup.io
  • Fanpage: Lit Careers

II/ RESPONSIBILITIES

  • Design and execute all-inclusive marketing strategies in accordance with the organization’s business plan, with a prime focus on digital marketing, particularly search engine optimization (SEO) and search engine marketing (SEM), to increase brand awareness and sales performance;
  • Manage marketing projects, from the planning stage to implementation and performance evaluation;
  • Monitor, analyze, and evaluate the effectiveness of marketing strategies and campaigns by utilizing key performance indicators and market feedback;
  • Propose and implement measures for improvement based on the analysis of collected data and information;
  • Manage and develop the marketing team, including Digital Marketing, Communication, and Design to  achieve the set goals;
  • Coordinate and work closely with the Sales Manager, BOD to make recommendations and plans to enhance business activities;

III/ REQUIREMENTS

  • Hold a University in business administration, marketing or a relevant field; MSc/MA will be a plus;
  • Having at least 3 years of experience in Digital Marketing Manager and SEO global;
  • Visionary with a data-driven mindset. Not only highly analytical and strategic but also creative and hands-on in nature;
  • Proven experience and success across all disciplines of marketing (SEO, SEM, strategy, content marketing);
  • Experience in technology,e-commerce industry in international markets is a plus;
  • Having English skills is a plus;
  • Strong project management, people management, and leadership skills;

IV/ BENEFITS

  • Income: 30.000.000 - 40.000.000 VNĐ;
  • ESOP, Business performance bonus, 13th-month salary, bonus on 30/04-01/05, 02/09, projects…;
  • Opportunity to join global eCommerce projects;
  • Participate in professional training courses sponsored by the company.;
  • Full compliance with social insurance and insurance for children;
  • Team-building activity, Holiday trips, Regular bonding, Tea break,...;
  • Improve English skills;
  • Enhance Leadership and Training skills;

V/ HOW TO APPLY?

  • Candidates who are interested in this vacancy please send an updated resume to the email address: [email protected]
  • Hotline: 034 846 8866 (Ms. Dung)


Khu vực
Báo cáo

GM PREMIUM HOTEL
GM HOSPITALITY GROUP Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Phố Hàng Bông, Hoàn Kiếm

GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2017

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại GM HOSPITALITY GROUP

Bạn làm việc tại GM HOSPITALITY GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GM HOSPITALITY GROUP

GM HOSPITALITY GROUP

Click để đánh giá