Việc làm GM HOSPITALITY GROUP

Cập nhật 28/09/2024 09:12
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
GM PREMIUM HOTEL
Housekeeping Manager - Trưởng bộ phận buồng phòng
GM HOSPITALITY GROUP
35 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 28/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

Be responsible for reviewing and proposing for any request of equipment, tools, linens, amenities needed of the department annually based on occupancy and the department GOP target.Maintain the cleaning and tidying of all bedrooms, public areas, pool, gym room, health club, employee locker rooms.

Inspect all areas of responsibility (bedrooms, linen closets, storage areas, pantries, public areas, laundry area …) on a daily basis to ensure that the hotel standards are followed.

Ensure routine maintenance is carried out in your areas of responsibility, any damage and wear and tear, bedroom faults are rectified promptly.

Respond in a courteous and prompt manner to all guest questions and/or concerns.

Handle lost and found inquiries and all pertinent procedures.

Control linen and amenity costs, ensure that inventory levels are limited as regulations.

Be responsible for reviewing and proposing for any request of equipment, tools, linens, amenities needed of the department annually based on occupancy and the department GOP target.

Analyse the department P&L and come up with plan to meet the budget on a monthly basis.

Monitor usage of chemicals and cleaning supplies, provide training and ensure proper labeling of hazardous supplies in accordance with hotel regulations.

Monitor staff to ensure guests receive prompt, professional attention and personal recognition.

Ensure that all staff have a complete understanding and adhere to the hotel’s policy relating to fire, hygine, health and safety.

Welcome VIP guests, special attention guest’s request.

Maintain excellent communication with all departments.

Review and act on the guest feedback relevant to your areas of responsibility (include guest complaints), follow up to ensure guest satisfaction.

Fully convey directions, undertakings and policies approved by Board of Management and necessary information related to activities of the department to each staff.

Assist Human Resources Department in developing training plans for the department.

Proactively develope training plans for the department on a monthly, quarterly and annual basis to improve staff knowledge and professional skills, to make the guest satisfied.

Conduct training activities for all Housekeeping staff to improve their professional skills.

Give approval on order request, purchasing of equipment and tools for the department.

Ensure rosters are prepared properly for staff on a weekly / monthly basis.

Take part in the process of interviewing, selecting and employing staff together with Human Resources Department.

Develop and update Policies & Procedures and Manuals for the Department.

Set out rules, regulations and standards of the department in accordance with the general policy of the hotel.

- Appraise the staff performance; recommend honour and discipline staff, promote excellent staff, recommend termination of labour contract with staff that violate labour regulations.

Perform other duties, as assigned, to meet business needs.

Quyền lợi được hưởng

_ Competitive salary and package

_ Service charge

_ Working professional environment

Yêu cầu công việc

Bachelor Degree, having hotel operating skills and managing training.

Knowlegde in guest’s psychology.

Knowlegde in lodging rules and regulations.

At least 2-year working experience in Rooms Division of a 4-5-star hotel.

TOEIC or IELTS, or equivalent qualification

Knowledge of analysis..

Leadership and well organised.

Good training skills.

Good communication skills.

Good office computer skills and other software.

Good negotiating and persuading skills; good complaint handling.

Yêu cầu hồ sơ

Full CV
Khu vực
Báo cáo
GM PREMIUM HOTEL
GM HOSPITALITY GROUP Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Phố Hàng Bông, Hoàn Kiếm

GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2017

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại GM HOSPITALITY GROUP

Bạn làm việc tại GM HOSPITALITY GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GM HOSPITALITY GROUP

GM HOSPITALITY GROUP

Click để đánh giá