Mô tả công việc
* Be responsible for process of ticket booking on system
- Ensure the accuracy of channel/ unit/ policy of bookings
- Input all required information on system (Tickets series, payment terms, applied policies…)
- Ensure the accuracy of all amount collected from customers
- Manage the cash flow of the counter
- Ensure all the cashier related kits are ready for usage
- Daily sales revenue report
- Tracking Revenue file
- Other ticket box reports or upon requested
* Manage/Support check-in counter for the Show Dates and control audience’s situation inside the auditorium
* Support activities related to the show at the Venue in the effort to maximize the happiness of customers and the branding of company’s products
Others (20%):
* Support Ticketing Agents in sales process when possible: Approach guests and introduce the shows
* Support OPD on show dates when possible: Be responsible for the operations during show time in the effort to ensure audiences to have good experience during the time at the venue on show dates while respecting theater and the show’s regulations:
- Set-up before show – branding & cleanliness
- Filter, assist audience to get line
- Ticket control
- Giving common instructions to audiences
- Escort audiences to their seats (if any)
- Control Theatre’s policy
Quyền lợi được hưởng
- 14 annual leave days
- Compulsory insurance based on 100% gross salary effective since labor contract
- Health insurance and accident insurance since the first working date
- Fiscal-year-end bonus based on company performance
Yêu cầu công việc
- College/ University in related majors: Accounting, Hospitality, Language, BA…
- Be able to gather and analyze data effectively
- Good at Communication/ negotiation and convincing skills
- Planning and organizing skills
- Ability to work effectively within a team
- Administrative skills and ability to use Microsoft Word, Excel & PowerPoint
- Accuracy and attention to detail
- Having friendly and professional attitude
- Abilities to perform and complete tasks under high pressure
Yêu cầu hồ sơ
GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành