Việc làm GM HOSPITALITY GROUP

Cập nhật 28/09/2024 09:12
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
GM PREMIUM HOTEL
Receptionist cum Admin
GM HOSPITALITY GROUP
35 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/09/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

GREETING AND WELCOMING (25%)

  • Welcome and guide customers, partners, and candidates visiting the company office to the correct person and department.
  • Receive and answer phone calls, and direct calls to the customer service hotline or relevant departments.
  • Ensure the reception area is always tidy, organized, and professional.
  • Maintain and manage office equipment (projectors, printers, etc.), and ensure the quality of fresh flowers at the reception desk.
  • Ensure security and safety in the reception area with proper procedures and access control.

MEETING ROOM MANAGEMENT (15%)

  • Manage and coordinate meeting rooms.
  • Ensure meeting room facilities and equipment are always in good condition.
  • Prepare weekly important meetings for the Board of Directors (BOD).

COURIER SERVICE MANAGEMENT (15%)

  • Manage, arrange, store, and handle incoming and outgoing mail according to company regulations.
  • Receive courier service requests from departments and coordinate with suitable contractors.
  • Manage courier contractors and process monthly payment documents.
  • Manage and monitor the company's courier service costs.

TRANSPORTATION SERVICE MANAGEMENT (GRAB, TAXI) (15%)

  • Work directly with service providers: Grab, Taxi Mai Linh, Taxi Vinasun. Ensure continuous service usage.
  • Manage and monitor monthly Grab and Taxi usage costs for departments.
  • Process monthly payment documents.

VEHICLE AND DRIVER MANAGEMENT (10%)

  • Arrange schedules and coordinate internal company vehicles for employee use.
  • Track and provide fuel vouchers for company drivers weekly and monthly.
  • Coordinate with the company’s driver team, handle issues related to fuel, maintenance, and essential office supplies for vehicles.

BUILDING COORDINATION (10%)

  • Manage the communication system between the company and the building.
  • Ensure information reception from the building to send notifications to the entire company.
  • Make and send support requests to the building.
  • Manage the access card list and employee parking list at the building.

OTHERS (10%)

  • Plan, coordinate with the Admin Team to come up with ideas and decorate the office.
  • Support the HR department in organizing internal events.
  • Other tasks assigned by Line Managers.

Yêu Cầu Công Việc

  • Experience as a Receptionist in companies or 4-5 star hotels.
  • Gender: Male or Female, good-looking, professional demeanor.
  • Ability to communicate professionally and work with customers and suppliers.
  • Careful, honest, self-reliant, and proactive.
  • Good problem-solving skills.
  • Ability to organize work and multitask.
  • Supportive and team-oriented spirit.
  • Proficient in using Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) and other software.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tòa nhà Sonatus 15, Lê Thánh Tôn, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
GM PREMIUM HOTEL
GM HOSPITALITY GROUP Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Phố Hàng Bông, Hoàn Kiếm

GM Premium Hotel có hồ bơi ngoài trời, trung tâm thể dục, nhà hàng và quầy bar ở Hà Nội. Khách sạn 4 sao này có dịch vụ tiền sảnh và bàn bán tour. Chỗ nghỉ cung cấp lễ tân 24/24, dịch vụ đưa đón sân bay, dịch vụ phòng và Wi-Fi miễn phí. Tại khách sạn, tất cả các phòng có điều hòa, khu vực ghế ngồi, TV màn hình phẳng có truyền hình vệ tinh, két an toàn, phòng tắm riêng, vòi xịt/chậu rửa vệ sinh, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và máy sấy tóc. Phòng nào cũng có ấm đun nước, trong đó một số phòng có sân hiên và một số khác thì nhìn ra thành phố. Tại GM Premium Hotel, các phòng đều đi kèm với ga trải giường và khăn tắm.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2017

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại GM HOSPITALITY GROUP

Bạn làm việc tại GM HOSPITALITY GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GM HOSPITALITY GROUP

GM HOSPITALITY GROUP

Click để đánh giá